Rally Sweden, СД12: перед великою бійкою?

У суботу хід боротьби на шведському етапі WRC повинен був піти трохи іншим шляхом – як мінімум через зміну порядку старту. Якщо вчора екіпажі на техніці найвищого класу стартували згідно свої позицій в загальному заліку чемпіонату світу, то сьогодні був задіяний принцип зворотного порядку за підсумками п’ятниці – тобто першим на трасу вийшов Хеннінг Сольберг (Ford Fiesta WRC), а тріо лідерів (тобто екіпажі Hyundai Motorsport) замикали міні-канал з тринадцяти учасників на техніці WRC версії 2017 року. Кумедно, але факт – для Себастьяна Ож’є в цьому плані майже нічого не змінилося, тобто французу доведеться знову попрацювати «чистильником» (вчора він стартував найпершим, сьогодні він вирушає на трасу другим). Словом, шведське ралі для чемпіона світу обіцяє стати чи не найбільш провальною гонкою в його кар’єрі.

На старті сьогоднішньої денної секції трохи здивував різкий спад у екіпажів Toyota GAZOO Racing – якщо вранці Отт Тянак з Ярі-Матті Латвалою йшли в відмінному темпі (два виграних допа, три фініші в Топ-3), то зараз раптово розгубили всю свою швидкість (втрати часу в них на СД12 склали 10-15 секунд). У підсумку, ініціативу знову перехопили Hyundai Motorsport і Citroen Racing, які продовжують в шаленій сутичці ділити місця на подіумі… Правда, розстановка сил помітно змінилася – за лідерство тепер щосили «буцаються» Тьєррі Ньовілль і Крейг Брін (для ірландця ця гонка може стати кращою в складі «Подвійного шеврона»), а за третє місце жорстко зіткнулися одноклубники Андреас Міккельсен і Хейден Паддон. Поки нікому не вдається вклинитися в бій цього квартету – Мадс Остберг вже не такий швидкий, як вчора, і продовжує відставати…

Становище після СД12
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:58.02,9
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +4,6
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,2
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,4
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +33,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,7
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.18,3
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.18,8
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.37,5
10. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +2.15,4
11. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +3.31,1
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +3.39,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Hyundai Motorsport

17-02-2018 17997
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца