Rally Sweden, СД1: наступ Toyota і Citroen

Пролог на іподромі в Карлстад вже давно став традиційною подією шведського етапу WRC – принаймні, парна гонка в четвер ввечері регулярно відкриває гонку, починаючи з 2007 року. І організатори в черговий раз доклали чимало зусиль, щоб інтерес до заїздів не згасав протягом усіх двох годин. Першими на трасу пішли сім екіпажів з WRC-2 (на чолі з Понтусом Тідемандом і Оле Хрістіаном Вейбю) плюс чемпіон світу з ралі-кросу 2017 року Юхан Крістофферссон. Потім «підкинули» чотири екіпажі з Junior WRC на Ford Fiesta R2T (в цьому квартеті йшли три визнаних фаворита цієї категорії – Еміль Бергквіст, Террі Фольб і Денніс Родстрьом), за ними ще чотири учасники WRC-2 (Кевін Аббрінг, Ярі Хуттунен, юніори Tommi Mäkinen Racing Хірокі Араї і Такамото Кацута)… І тільки після цього прийшла черга вищої ліги – екіпажів на WRC.

У WRC-2 ніяких сюрпризів не було – два кращих часи показали заводські екіпажі Skoda Motorsport, Тідеманда і Вейбю. Але перемоги за явною перевагою в їх виконанні все ж не було – Понтуса і Оле Хрістіана розділили лише 0,1 с, а на третє місце з відставанням в 0,4 с вийшов Кевін Аббрінг. Заводські команди з вищої ліги ж жодних неприємних сюрпризів не «подарували» – всі 12 екіпажів благополучно подолали 1,9 км прологу і розташувалися інтервалі в 3,5 с. З цього ряду випав тільки «приватир» Хеннінг Сольберг, який вперше пілотував WRC нового покоління (орендований у Мадса Остберг Ford Fiesta WRC) – норвежець показав 17-ий час. Найцікавіше, що в Топ-5 пройшли по два екіпажі Toyota (Отт Тянак з Ярі-Матті Латвалою зробили переможний дубль) і Citroen, зовсім небагато відстали представники Hyundai. А ось фордівці не порадували – лише Себастьян Ож’є спромігся потрапити до Топ-10… Справжня боротьба – завтра, на великих допах!

Завтра учасників чекатиме найдовший гоночний день шведського ралі – сім СУ і 140,1 км. Але якщо бути точним, п’ятницю все ж варто було б назвати «норвезьким» днем Rally Sweden – адже чотири допи з семи розташовані на території Норвегії, а СУ Röjden двічі перетинає кордон (приблизно 12 км дистанції в Норвегії і 7 км в Швеції). Єдина повністю шведська спецділянка (Torsby довжиною 9,56 км) закриває п’ятничну програму – і тільки після цього Rally Sweden в суботу-неділю остаточно повернеться на дороги Швеції.

Становище після СД1
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:32,7
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,3
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +0,8
4-5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +0,9
4-5. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +0,9
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,0
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,1
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,2
9. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2,5
10. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2,9
11. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3,1
12. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +3,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

15-02-2018 14861
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца