Rally Serras de Fafe: боротьба триває

Перший уїк-енд жовтня обіцяє стати гранично насиченим – адже одночасно повинні відбутися як етап WRC у Фінляндії (Secto Rally Finland), так і раунд ERC у «континентальній» Португалії (Rally Serras de Fafe e Felgueiras на відомих трасах під Фафі)… Так вже склалося, що після цілої серії перенесень і скасувань змагань восени «заплановані» відразу два збіги по датах проведення етапів ERC і WRC – 1-3 жовтня маємо «конфлікт» між Secto Rally Finland і Rally Serras de Fafe e Felgueiras, а 18-21 листопада одночасно відбудуться фінальні раунди обох серій, італійське ACI Rally Monza й іспанське Rally Islas Canarias. Як правило, такі календарні пригоди рідко шкодять планам учасників, але тільки не цього року – адже Андреас Міккельсен зараз лідирує як в ERC, так і у WRC-2! І такий подвійний «конфлікт» по датах ралі може стати для норвежця серйозною проблемою – йому вже довелося пожертвувати фінським етапом WRC і віддати ініціативу Мадсу Остбергу, своєму головному супернику в боротьбі за титул. Тому другий поспіль португальський раунд ERC, який стартує в п’ятницю тренуваннями та кваліфікацією, може стати справді ключовим ралі для Міккельсена…

Подібна плутанина з календарями WRC і ERC змушує всіх дуже уважно досліджувати турнірну таблицю в європейській першості. В цілому, вже зараз більш-менш ясним є співвідношення сил перед Rally Serras de Fafe e Felgueiras – головними фаворитами в боротьбі за перемогу вважаються Андреас Міккельсен і чинний чемпіон Європи Олексій Лукьянюк, яким будуть активно заважати ще кілька претендентів на подіум на чолі з досвідченим Даніелем Сордо (компанію ветерану бажають скласти іспанець Ефрен Льярена, поляк Міколай Марчик, португальці Бруно Магальяйнш, Армінду Араужу, Рікарду Теодозіу, Жозе Педру Фонтіш)… Але найважливіше полягає в іншому – попри свій солідний відрив, Андреасу Міккельсену невигідно вести гру на утримання рахунку. Головне завдання норвежця зараз – негайно йти у відрив і постаратися вже в Угорщині (22-24 жовтня) достроково гарантувати собі титул в єврочемпіонаті. Тоді можна спокійно забути про фінал ERC на Канарах і вирушити до Монци, боротися за чемпіонську корону в WRC-2…. Так що назріває дійсно грандіозна битва з Олексієм Лукьянюком – йому після трьох поспіль провалів вже нема що втрачати, необхідно постійно тиснути на Міккельсена (раптом помилиться?) і вигравати всі три етапи, що залишилися.

У молодших дивізіонах теж вистачає свого власного «гармидеру». У ERC2 розкручуються відразу дві жорсткі дуелі, причому виключно за участю екіпажів на техніці R4/Rally2-Kit – за титул між Хав’єром Пардо та Дмитром Феофановим (їх поділяє лише один пункт), а також за «бронзу» за підсумками сезону між Хоаном Віньєсом і Віктором Картьє (тут рахунок поки 82:81). Весь цей квартет в повному складі з’явиться на трасах під Фафі – мож иво, що за підсумками португальського раунду Suzuki Motor Ibérica (екіпажі Пардо та Віньєса) може додати до своєї програми виступів також угорський етап (все ж цього року, після суттєвої зміни правил нарахування очок за підсумками сезону, лише з чотирма-п’ятьма стартами за сезон складно боротися за титул в ERC2). У монопривідній категорії ERC3 триває протистояння іспанця Хосепа Бассаса та француза Жан-Батіста Франческі (Peugeot проти Renault) – обом потрібна тільки перемога. На відміну від етапу на Азорах, у «континентальній» Португалії суперників у цієї пари буде більше – компанію їм складуть норвежець Ола Норе (повинен же він нарешті перервати смугу невдач в цьому році?!), поляк Лукаш Левандовскі (до лідерів навряд чи дотягнеться, але очки зайвими не будуть), господарі траси Педру Алмейда й Ернешту Кунья…

Чемпіонат Європи (після п’яти етапів)
1. Міккельсен (N) – 136
2. Льярена (E) – 102
3. Марчик (PL) – 95
4. Лукьянюк (RUS) – 67
5. Херціг (H) – 67

Залік ERC2 (після п’яти етапів)
1. Пардо (E) – 119
2. Феофанов (RUS) – 118
3. Полоньскі (PL) – 92
4. Віньєс (AND) – 82
5. Картьє (F) – 81

Залік ERC3 (після п’яти етапів)
1. Франческі (F) – 140
2. Бассас (E) – 132
3. Паярі (FIN) – 93
4. Левандовскі (PL) – 58
5. Майор (RO) – 56

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Facebook (Andreas Mikkelsen), alexeylukyanuk.com

30-09-2021 17560
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца