Rally Mexico, СУ19. І знову зміни у топ-3

Друга половина вчорашнього дня була доволі тихою, але вже перший недільний доп вніс чергові зміни до топ-3. Вірніше, ці зміни вніс Отт Тянак, який кинувся в атаку, виграв спецділянку довжиною 21 кілометр і випередив в абсолютному заліку Елфіна Еванса. Саме ця пара суботнім вечором залишала глядачам надію на боротьбу, і саме Тянак і Еванс були авторами головної інтриги. Хоча британець і програв лідерові першості відчутні 4,2 секунди, на фініші він сказав, що не збирається здаватися, то ж в нас є шанси побачити контратаку. Не здається і Тьєррі Ньовілль – хоча його відставання від Еванса складає 48 секунд, бельгієць їде в повну силу.

Тьєррі Ньовілль: «Я їду в повну силу, бо ніколи не знаєш, які проблеми виникнуть у хлопців, що стартують позаду. То ж я продовжую атакувати».

А ось Себастьян Ож’є цілком міг би дозволити собі розслабитися і поберегти техніку перед ривком на Power Stage, але француз пролетів перший доп дня з відмінною швидкістю, поступившись Тянаку усього 0,9 секунди.

Окремої розповіді заслуговують два невдахи початкової частини гонки – Сордо і Латвала. Іспанець вже піднявся на дев’яту позицію, обігнавши Ріккардо тривіньйо, а ось Латвала не зміг випередити Буласію в боротьбі за сьому позицію, хоча вчора ввечері поступався болівійцю 52 секундами, а на цьому допі привіз йому 56 секунд. Виходячи з цього, Латвала вже мав бути на чотири секунди попереду Буласіі. Але справа в тому, що вчора пізно ввечері судді оштрафували фіна на одну хвилину за те, що він намагався полагодити задній стабілізатор в зоні установки додаткового освітлення, де робити це заборонено. Оскільки старання фіна виявилися безрезультатними, а сам він у підсумку визнав помилку і вибачився, було рішення обмежитися однією штрафний хвилиною. Наступний доп буде ще довшим, так що Ярі-Матті напевно зуміє відіграти ще хвилину у Марко і вийти на сьому позицію.

Становище після СД19
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3: 11.14,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +28,3
3. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +30,3
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.18,5
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.37,1
6. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +13.16,2
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +16.52,5
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +17.39,3
9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +22.21,9
10. Тривіньйо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +23.35,6

10-03-2019 5721
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца