Rally Mexico, СД20: перед моментом істини

Фінальний день ралі – це завжди центральна подія будь-якого змагання! Як-не-як, саме на останніх допах все остаточно вирішується – стане переможцем чи проб’ється на подіум, хто змушений буде задовільнитися тим, що є, хто зіткнеться з насправді прикрими невдачами… А недільна програма Rally Guanajuato Mexico в будь-якому випадку обіцяла дійсно цікаву боротьбу – три спецділянки, дві з яких налічують понад два десятки кілометрів кожен, плюс традиційний «призовий» Power Stage (в сумі аж 56,8 км бойової дистанції). Але саме зараз «посипалися» кілька новин, які трохи відволікли увагу від подій на трасах… По-перше, як відомо, Ярі-Матті Латвала (Toyota Yaris WRC) зловив новий штраф – цього разу за нелегальне обслуговування машини. По-друге, відразу п’ять екіпажів нахапали грошові штрафи за свої «викрутаси» в четвер перед прологом (прогрів шин, перевищення швидкості в зоні сервісу) – Теему Сунінена, Ярі-Матті Латвалу, Есапекку Лаппі і Андреаса Міккельсена покарали на 3000 євро кожного, а Кріс Мік став «чемпіоном» (4500 євро штрафу)!

Коли до фінішу гонки залишається лише дві спецділянки, а Топ-10 «розтягнуло» вже майже на 25 хвилин, у більшості екіпажів з’являється безліч варіантів тих чи інших дій. Наприклад, Кріс Мік (Toyota Yaris WRC) нікуди особливо не поспішає – тому старанно береже шини для Power Stage, де постарається взяти максимум бонусних очок. Террі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) знайшов певний компроміс – не надто ризикує, але і до рівня «повільного руху пішки» не скачується, тобто тримає себе в тонусі перед фінальним допом. Зате Отт Тянак (Toyota Yaris WRC) мчить повним ходом – на попередній спецділянці він нарешті випередив Елфіна Еванса (Ford Fiesta WRC), а зараз прагне максимально закріпити цей результат. У чому естонець і досяг успіху – довів свою перевагу над валлійцем до 7,2 секунди. Тим часом Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) спокійно розігрує свою фінальну партію – знову показав другий час на допі, але все ж зберігає майже 25 секунд відриву від Тянака. Дійсно солідна солідна фора перед Power Stage, який налічує лише 10,72 км. Цікаво, що Ярі-Матті Латвала, незважаючи на всі свої численні штрафи, нарешті спромігся відібрати сьоме місце у Марко Буласіі!

Становище після СД20
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3:30.37,6
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +24,4
3. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +31,6
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.26,4
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +6.06,1
6. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +14.54,8
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +17.49,7
8. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +17.53,0
9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +22.39,2
10. Трівіньо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +25.25,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Mexico

10-03-2019 11797
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца