Rally Mexico, СД2: хаос стартував?

Щороку під час мексиканського ралі повторюється одна і та ж історія – при вивченні маршруту всі дружно починають згадувати інформацію про те, на якій висоті зазвичай проходять ті чи інші спецділянки. І якщо відволіктися від коротких глядацьких міні-допів (на кшталт міської гонки в Леоні або заїздів на місцевому автодромі), то сьогоднішня програма гонки складалася з трьох основних спецділянок, які необхідно подолати двічі – Duarte – Derramadero (26,05 км), El Chocolate ( 31,44 км) і Ortega (17,23 км). І не варто забувати, що El Chocolate і Ortega насправді представляють собою два фрагменти знаменитого допа-супергіганта El Chocolate (в 2016-2017 роках його довжина становила понад півсотні кілометрів) – зараз організатори вирішили подрібнити цю спецділянку шляхом «вставки» в середину дорожньої секції довжиною 7,33 км…

Таким чином, ця «Велика трійка» допів гарантувала майже 75 км бойової дистанції за один проїзд, а траса практично не опускалася нижче позначки в 2000 метрів над рівнем моря – учасники повинні були майже весь день «метлятися» на висотах в діапазоні від 1942 м до 2737 м! Легко уявити, які втрати потужності будуть на високогір’ї, в розрідженому повітрі – нехай навіть якщо двигуни «ослабнуть» не в півтора рази (як час від часу стверджують учасники і інженери), але вже відсотків на 15-20 точно… В занадто сильну «асфіксію» сучасних турбомоторів не надто-то віриться – особливо коли читаєш повідомлення з траси про те, що той чи інший екіпаж в якісь моменти розганявся до 180-190 км/год. Найцікавіше ж спостерігати, як почувають себе лідери на перших стартових позиціях – особливо коли в такій ситуації опиняється не Себастьян Ож’є, а хтось інший (рік тому таким «щасливчиком» був Ярі-Матті Латвала, зараз ця непроста доля випала Тьєррі Ньовіллю).

Отже, які початкові умови маємо? Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) і Ож’є (Ford Fiesta WRC) стартують першим і другим, за ними несуться відразу три поспіль екіпажі на Toyota Yaris WRC (Латвала, Лаппі, Тянак)… При цьому в обох екіпажів Citroen Racing поки найвигідніші стартові позиції (Кріс Мік сьомий, Себастьян Льоб взагалі одинадцятий). Звичайно, за такої попередньої розстановки сил стає особливо цікаво, хто і як впорається з подібними проблемами або вигодами. І вже на Duarte – Derramadero підтвердилися припущення, що Кріс Мік постарається витягти максимум вигоди з такої «здачі карт» – ольстерець показав найкращий час і став новим лідером гонки. Непогано розпочав гонку і Себастьян Льоб, який вперше стартував за кермом WRC нового покоління – ельзасець вийшов з десятого на четверте місце. Як і варто було очікувати, перша стартова позиція стала справжньою «тягарем на нозі» у Тьєррі Ньовілля – бельгієць миттєво звалився з першого місця в самий кінець Топ-10. А ось Себастьян Ожьє поки успішно чинить опір обставинам і став третім на допі!

Становище після СД2
1. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) 19.19,1
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,8
3. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +5,1
4. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +5,5
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +6,9
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +7,9
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +12,7
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +13,1
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +15,2
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +15,6
11. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +26,0
12. Тідеманд/Андерссон Й. (S, Skoda Fabia R5) +45,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Citroen Racing

09-03-2018 15808
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца