Rally Mexico, СД18: кінець суботньої партії

Після сьогоднішньої тривалої і стомлюючої подорожі по високогір’ю (шість допів, 130 км бойової дистанції) організатори мексиканського ралі вирішили максимально потішити місцевих уболівальників – адже суботню програму завершували відразу три глядацьких міні-допи в Леоні (дві парні гонки на Autódromo de León плюс заїзд на вуличній трасі у центрі міста). Причому розклад фінальної частини дня вийшов досить щільним – на всі три спецділянки булав виділена одна година. Взагалі-то, така дійсно чимала кількість міських маленьких спецділянок за нинішніх умов повинна була стати справжнім подарунком для більшості прихильників ралі… Оскільки в Мексиці зараз має місце справжня паливна криза, далеко не всі вболівальники в стані на своєму транспорті носитися по околицях Леона і Гуанахуато, щоб подивитися гонку на великих спецділянках.

Перша ж серія парних заїздів на автодромі миттєво змусила буквально підскочити всіх – Себастьян Ож’є несподівано зробив помилку, «приїхав» в бар’єр і програв сім секунд! Можна навіть не сумніватися – в цей момент у багатьох перед очима пронеслися сенсаційні заголовки «Лідер Ож’є сходить на глядацькому допі!» На щастя, техніка француза не отримала пошкоджень – в наступному заїзді він показав другий час і досі впевнено лідирує в гонці… Але ці секунди загального переполоху запам’ятаються багатьом! Відразу ж після цього прилетів ще один сюрприз – Кріс Мік (Toyota Yaris WRC) теж «прилетів» в бар’єр і програв 45 секунд на дистанції в 2,33 км! Але п’яте місце він все ж втримав, навіть незважаючи на втрату ще двох десятків секунд на Street Stage León… Отт Тянак в гонитві за другим місцем наполегливо «плющив» Елфіна Еванса, але валлієць якось відбився від цього натиску і за підсумками суботи випереджає естонця на 2,2 секунди. Крапку в подіях сьогоднішнього дня поставив Даніель Сордо, який навіть з 21 хвилиною штрафу за Rally2 не тільки спромігся повернутися в Топ-10 абсолюту, а і вже наздогнав Рікардо Трівіньйо – між ними 0,1 секунди!

Становище після СД18
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 2:57.21,4
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +27,0
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +29,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,7
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4.37,1
6. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +12.06,0
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +15.39,6
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +16.32,4
9. Трівіньо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +21.59,6
10. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +21.59,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota Gazoo Racing

10-03-2019 13326
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца