Rally Mexico, СД16: стрімкий зліт Ож’є

Здається, зараз в гонці настав саме той момент, коли накопичився солідний запас «потенційних помилок», який рано чи пізно повинен був «вихлупнутися» у вигляді цілої серії пригод. Спочатку був той злощасний прокол у Себастьяна Льоба, який коштував ельзасцю двох з половиною хвилин втраченого часу і лідерства на мексиканському ралі… Тепер, коли боротьба за першу позицію начебто залишилася такою ж напруженою (Себастьян Ож’є мав захищати своє лідерство і відбиватися від Кріса Міка, Даніель Сордо все ще тримається третім і міг претендувати на перемогу), настала раптова «розрядка»! У підсумку, зараз все з легким подивом і чималим спантеличенням дивляться на результати гонки, де залишився лише один беззаперечний лідер…

У маршруті нинішнього Rally Mexico є тільки дві повноцінні спецділянки, на яких екіпажам так і не вдалося проїхати з середньою швидкістю вище 80 км/ч – п’ятничний El Chocolate (31,44 км) і суботній Otates (26,37 км). І ось якраз другий проїзд повільного і шалено складного Otates, скоріш за все, вже остаточно визначив результат боротьби за перемогу – саме на цьому допі Кріс Мік і Дані Сордо остаточно «загубили» Себастьяна Ож’є… Принаймні, ольстерця розвернуло на трасі (до речі, вже не перша така його помилка), а іспанець збився з темпу, після чого обидва втратили приблизно 20-30 секунд. Ось так Ож’є миттєво пішов в далекий відрив – після останньої великої спецділянки француз випереджає своїх найближчих переслідувачів більш ніж на півхвилини! З такою перевагою вже можна спробувати в фінальний день вести обережну тактичну боротьбу на «утримання рахунку», а не відчайдушно рубатися за кожну секунду в спробах дотягнутися хоча б до трійці лідерів. Звичайно, така тактика буде корисна, тільки якщо не розпочнеться якийсь черговий «єралаш»…

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:20.43,8
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +37,1
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +44,5
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.30,0
5. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +2.17,0
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.44,7
7. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +9.14,8
8. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5) +14.51,7
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15.57,7
10. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +21.22,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Twitter (Sébastien Ogier)

11-03-2018 15251
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца