Rally Mexico, СД16: скорочення програми

Напевно, чи не найголовнішою новиною сьогоднішнього дня став той факт, що пандемія коронавірусу встигла добряче вперіщити й по Rally Guanajuato México. Якраз в перерві між двома суботніми секціями (десь о 15 годині за місцевим часом) організатори прийняли рішення – скасувати фінальний день ралі, змагання вважається завершеним в суботу ввечері, після СД21. Відповідно, Power Stage не відбудеться (це лише другий випадок скасування за всю історію Power Stage у WRC, після Монте-Карло 2013 року), додаткові бонусні очки не нараховуються, учасники розігрують між собою тільки очки за місця в загальному заліку Rally Guanajuato México. Якщо не буде жодних додаткових інцидентів на фініші суботньої частини ралі, то бойова дистанція у підсумку налічуватиме 251,6 кілометра – тобто 77,5% від спочатку запланованого маршруту. В цьому випадку всі екіпажі та команди все ж отримають повний комплект очок – тобто починаючи від 25 за перемогу, 18 за друге місце і т.д. Рішення про скорочення програми змагань було підтримано всіма учасниками одноголосно.

Таким чином, цінність суботньої частини Rally Guanajuato México зросла багаторазово – залишилося тільки шість спецділянок (з них три глядацьких міні-допи) загальною довжиною 70,01 км. Можливостей хоч трохи поліпшити своє становище в групі лідерів залишилося вже зовсім небагато. У підсумку, Топ-10 остаточно розпалася на кілька окремих «гарячих точок»… На першій позиції досі впевнено тримається Себастьян Ож’є – француз хоч і показав другий час на СД16 Guanajuatito довжиною 24,96 км (він відстав від Тьєррі Ньовілля десь на секунду), зате в загальному заліку довів перевагу до півхвилини та зробив черговий великий крок до своєї першої перемоги в складі Toyota Gazoo Racing. Найвища «температура» спостерігається в районі другого місця – Теему Сунінен на Ford Fiesta WRC хоч і утримує цю позицію за собою, але його відрив від Отта Тянака (Hyundai i20 Coupe WRC) становить лише шість секунд… До фінішу ралі залишилося ще 45 км – чи вдасться фіну відбитися від атак чинного чемпіона світу? Бо Тянака в такі моменти часом важко зупинити.

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 2:19.45,9
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +30,3
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,3
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +51,5
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.34,7
6. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia R5 evo) +8.04,5
7. Грязін/Фьодоров (RUS, Hyundai i20 R5) +9.34,9
8. Буласія/Берначчіні (BOL/I, Citroen C3 R5) +11.26,0
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +13.20,7
10. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +13.39,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport

15-03-2020 14655
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца