Rally Mexico: покарання для Ож’є

Тільки встигли європейські вболівальники вчора ввечері з радістю відзначити той факт, що непередбачуване і страшенно стомлююче мексиканське ралі нарешті фінішувало, як тут же надійшли нові сюрпризи! За іронією долі, цього разу під удар потрапив Себастьян Ож’є – адже саме про нього ще кілька годин тому говорили, що його екіпаж був єдиним на Rally Guanajuato Mexico, який зміг уникнути будь-яких серйозних неприємностей протягом всієї гонки. Але цей «недогляд» було дуже і дуже швидко виправлено – після фінішу ралі до суддів надійшов рапорт про те, що французький екіпаж на Power Stage в одній з шикан зачепив два бар’єри-ретардера з трьох (перший на вході в гальмівну петлю, другий вже на виході з неї). Почалося повноцінне розслідування інциденту, з ретельним вивченням всіх фотографій і відеозаписів. Які ж підсумки несподіваного слідства?

Факт зіткнення з ретардерами отримав підтвердження, після чого до результату Себастьяна Ож’є на Power Stage були додані 10 секунд – таким чином, на фінальному допі у нього було вже не друге, а лише сьоме місце (тобто поза межами призової зони). У загальному заліку Rally Guanajuato Mexico жодних змін не відбулося – Ожьє лишається переможцем гонки, тільки його відрив скоротився на 10 секунд. А ось в турнірній таблиці WRC сталися помітні зміни (точніше, в особистому заліку). Француз втрачає чотири призових очка, чотири його суперника (Ярі-Матті Латвала, Тьєррі Ньовілль, Андреас Міккельсен і Себастьян Льоб) отримують додатково по одному балу. В особистому заліку чемпіонату світу перевага Ожьє над Ньовіллем скоротилася – якщо спочатку рахунок був 60:51 на користь француза, то після рішення суддів співвідношення змінилося на менш комфортні 56:52. У командному заліку жодних змін не відбулося. Всі ці турнірні дані поки залишаються попередніми – бо в M-Sport Ford WRT негайно подали апеляцію, тому це питання будуть розглядати в FIA.

Rally Guanajuato Mexico (змінені підсумки)
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:54.08,0
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.03,6
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.19,2
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.38,4
5. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +2.24,6
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +9.03,0
7. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +10.24,7
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15.37,1
9. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5) +17.09,3
10. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +24.18,1

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ож’є (F) – 56
2. Ньовілль (B).– 52
3. Міккельсен (N) – 35
4. Мік (GB) – 32
5. Латвала (FIN) – 31
6. Тянак (EE) – 26
7. Лаппі (FIN) – 23
8. Брін (IRL) – 20
9. Сордо (E) – 18
10. Льоб (F) – 11

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 84
2. M-Sport Ford WRT – 72
3. Citroën Total Abu Dhabi WRT – 71
4. Toyota GAZOO Racing WRT – 67

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, ewrc.cz

12-03-2018 11422
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца