Rally Mexico: п’ята перемога Ож’є!

Коли на трасі на ходу залишаються лише 16 екіпажів (з яких два виступають поза заліком чемпіонату світу), то з формуванням порядку старту на Power Stage проблем просто не виникає. На перші позиції кинуті всі чотири вцілілих екіпажі з WRC-2 Pro і WRC-2 (чилієць Педро Еллер, незважаючи на допомогу Rally2, все ж знову зійшов, якраз на передостанній спецділянці всього ралі), а за ними в бій вирушать всі дев’ять заводських екіпажів на WRC. І після цього вельми коротку програму фінального допа завершать Рікардо Трівіньо (Skoda Fabia R5) плюс два екіпажі, які виступають тільки в заліку NACAM, мексиканця Хав’єра Ортуньо (Mitsubishi Lancer Evo X) і канадця Джейсона Бейлі (Ford Fiesta Mk 6.5 R2). Треба визнати, це насправді дуже невеселе видовище – така мізерна кількість учасників на етапі світової першості… Цікаво, після такої гонки промоутер ще довго триматиме мексиканський раунд в календарі WRC з подібною «відвідуваністю» з боку учасників?

Першим орієнтиром на Power Stage став час 6.43,4 – саме такий результат показав Отт Тянак в п’ятницю під час першого проїзду на спецділянці Las Minas. Закономірно, що екіпажі на R5 до цієї позначки так і не змогли наблизитися – найшвидшим в цій категорії став господар траси Беніто Гуерра на Skoda Fabia R5, який подолав трасу за 7.11,1. Так що залишалося чекати, коли в бій нарешті вступлять WRC – першу точку відліку повинен був дати Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC). Фактично, у фіна не було жодних обмежень – в нього є відмінна п’ята стартова позиція, в загальному заліку гонки він перебуває далеко за межами Топ-10, відставання від лідера становить цілу годину, так що йому втрачати майже нічого (хіба тільки шість очок в командний залік). Ось Есапекка і спробував натиснути – «пролетів» Power Stage за 6.35,4 і на вісім секунд покращив результат Тянака дводенної давності. Потім Андреас Міккельсен (Hyundai i20 Coupe WRC) спробував якимось чином перевершити результат Лаппі, але успіху не досяг – його відставання становило понад півтори секунди…

Наступну спробу стати новим лідером Power Stage здійснив Даніель Сордо (Hyundai i20 Coupe WRC), в чому і досяг успіху – іспанець рівно на десяту частку секунди випередив Есапекку Лаппі! А вже через кілька хвилин всі стали свідками чергової пригоди у виконанні Ярі-Матті Латвали (Toyota Yaris WRC) – фін з’явився на старті допа без переднього бампера, тому особливою швидкістю не потішив, через що знову втратив сьому позицію… Потім нагадав про себе Кріс Мік – ольстерець на Toyota Yaris WRC вперше за сьогодні ввімкнув повну швидкість і негайно перевершив час Сордо, випередивши іспанця майже на п’ять секунд (6.30,5)! Але чи довго протримається результат Міка? Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) мало не досяг успіху в гонитві за Міком, але на фініші трохи збився з темпу і програв лише півсекунди… А ось Елфін Еванс вирішив не ризикувати – краще вже гарантувати своїй команді перший в цьому році подіум, поки є така можливість!

Трохи здивував Отт Тянак (Toyota Yaris WRC), який показав далеко не той результат, на який від нього всі чекали – естонець не зміг навіть потрапити до призової п’ятірки Power Stage. Але своє головне завдання Отт все ж виконав – фінішував другим у гонці і зберіг за собою позицію лідера в загальному заліку чемпіонату! Зате через кілька хвилин вболівальники побачили на трасі якраз того самого Себастьяна Ож’є, який здатний в будь-який момент зробити стрімкий випад і взяти максимум можливого – француз завдяки своєму фірмовому фінішному ривку спромігся на 0,1 секунди випередити Кріса Міка, святкував перемогу на Power Stage і взяв повний комплект очок в Мексиці! Таким чином, Ожьє зараз відзначив невеличкий ювілей – в п’ятий раз став переможцем Rally Mexico і за цим показником тепер поступається лише Себастьяну Льобу (шість тріумфів).

Power Stage
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 6.30,4
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,6
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +5,0

Rally Guanajuato Mexico (попередні результати)
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3:37.08,0
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +30,2
3. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +49,9
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.27,0
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +6.06,2
6. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +15.35,5
7. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +18.51,5
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +18.55,9
9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +22.44,1
10. Трівіньо/Марті (MEX/E, Skoda Fabia R5) +30.13,8

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Тянак (EE) – 65
2. Ож’є (F) – 61
3. Ньовілль (B) – 55
4. Мік (GB) – 35
5. Еванс (GB) – 28
6. Лаппі (FIN) – 20
7. Льоб (F) – 18
8. Латвала (FIN) – 14
9. Міккельсен (N) – 12
10. Гуерра (MEX) – 8

Кубок виробників
1. Toyota Gazoo Racing WRT – 86
2. Citroën Total Abu Dhabi WRT – 78
3. Hyundai Motorsport – 77
4. M-Sport Ford WRT – 45

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota Gazoo Racing, M-Sport

10-03-2019 16985
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца