Rally Kazakhstan, день 1-3: штурм Toyota

Перша половина казахського етапу Кубка світу з ралі-рейдів вийшла досить інтенсивною – три спецділянки (стартовий марш-кидок з Актау до Кендерлі, потім два великих кола під Кендерлі і Женаозеном), понад тисячу кілометрів бойової дистанції (точніше, 1021,94 км). При цьому всі ці три допи були досить швидкими – середня швидкість переможця регулярно перевищувала позначку в 100 км/год, хоча з кожним днем складність маршруту поступово зростала, а «жвавість» учасників відповідно знижувалася… Але все ж казахський ралі-рейд стартував не зовсім так, як очікували більшість вболівальників – протистояння Нассера Аль-Аттії (Toyota Hilux) і Стефана Петеранселя (Mini JCW Buggy) не вийшло. Всі прогнози почали розсипатися в перший день гонки, коли француз (який знову стартував зі своєю дружиною Андреа Майєр-Петерансель) пробив колесо і витратив двадцять хвилин на його заміну… Та й в подальшому сімейний екіпаж на прототипі Mini JCW Buggy не надто тішив своєю швидкістю – на «екваторі» гонки його відставання від лідера склало вже 40 хвилин.

Поки що на просторах Західного Казахстану від душі розважаються екіпажі на Toyota Hilux, які вже три дні поспіль роблять переможні дублі на спецділянках. Причому кращі часи на допах постійно належали Нассеру Аль-Аттії – правда, за підсумками першого дня катарець все ж віддав лідерство Язіду Аль-Раджі, бо отримав від суддів дві хвилини штрафу за перевищення швидкості на дорожній секції… Але, в цілому, цей інцидент аж ніяк не завадив Нассеру на наступного ж дня вийти на першу позицію в ралі-рейді і поступово довести свою перевагу майже до дванадцяти хвилин. А ось несподіваний лідер Аль-Раджі в цій ролі недовго перебував – у вівторок саудівець відразу відкотився на третє місце, в середу поклав свою Toyota Hilux на дах, втратив майже півтори години, додатково до цього отримав ще чотири години штрафу і опинився далеко за межами Топ-10. Однак марка Toyota все одно впевнено домінує в гонці – адже на другу позицію вийшов Бернхард тен Брінке. Тепер голландця чекає серйозна битва з поляком Якубом Пшигоньскім – той тричі поспіль фінішував третім (одного разу доїхав на голому диску після вибуху шини) і від другого місця його відділяють лише 27 секунд.

Якихось реальних суперників у цього тріо лідерів (тойотівці Нассер Аль-Аттія та Бернхард тен Брінк проти представника X-raid Якуба Пшигоньского) поки не помітно. Стефан Петерансель (Mini JCW Buggy) хоч і вийшов на четверту позицію, але від подіуму його відокремлюють майже півгодини… У принципі, французу зараз майже нема чого втрачати, крім 12 очок в залік Кубка світу – можна ризикнути і спробувати натиснути на лідерів. Але чи вийде? З інших претендентів на подіум можна було згадати також Володимира Васільєва, але той швидко вийшов з гри – спочатку став четвертим, потім «сповз» на дев’яте місце, після чого взагалі завершив виступ в Казахстані (довелося терміново повертатися додому для вирішення бізнес-питань). За п’яту позицію поки воюють Мірослав Заплетал (замість заявленого раніше Hummer H3 Evo чех стартував на Ford F-150 Evo) і Денис Кротов (Mini JCW Rally). У «серійній» групі Т2 впевнено лідирує катарець Мохамед Аль-Мір – майже дев’ять годин відриву від найближчого суперника! У заліку Т3 (легкі баггі SSV/UTV) немає рівних Рейналду Варелі – бразилець зараз не тільки очолює свій дивізіон, а ще й також пробився до Топ-10 абсолюту.

Rally Kazakhstan, день 1 (СД 280,35 км)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 2:22.03
2. Аль-Раджі/Фон Зітцевітц (SA/D, Toyota Hilux) +0.02
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +3.01
4. Васільєв/Жільцов (RUS, Mini All4 Racing) +7.49
5. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +8.23

Rally Kazakhstan, день 2 (СД 414,12 км)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 3:42.14
2. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +1.56
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +3.31
4. Петерансель/Майєр (F/D, Mini JCW Buggy) +7.47
5. Аль-Раджі/Фон Зітцевітц (SA/D, Toyota Hilux) +8.39

Rally Kazakhstan, день 3 (СД 327,47 км)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 3:09.11
2. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +3.36
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +7.50
4. Петерансель/Майєр (F/D, Mini JCW Buggy) +11.21
5. Заплетал/Сікора (CZ/SK, Ford F-150 Evo) +23.25

Становіще після трьох днів
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 9:15.28
2. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +11.55
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +12.22
4. Петерансель/Майєр (F/D, Mini JCW Buggy) +39.58
5. Заплетал/Сікора (CZ/SK, Ford F-150 Evo) +1:05.37

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Overdrive Racing, X-raid

30-05-2019 18757
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца