Rally Italia Sardegna, WRC-2: «хроно»-проблеми

На жаль, в п’ятницю чимало цікавих подій в заліках WRC-2 Pro і WRC-2 капітально зіпсували «гальмування» з хронометражем – точніше, з затвердженням результатів деяких допов. І якщо вищу лігу зачепила тільки одна зупинка спецділянки (на СД7), то молодшим дивізіонам дісталися дві «паузи» за день – ще вранці в п’ятницю довелося зупинити СД2 через аварію Фабіо Андольфі, чия Skoda Fabia R5 блокувала трасу… У нечисленному заліку WRC-2 Pro майже все було очевидно – обидва екіпажі Skoda Motorsport впевнено лідирують, за ними з десятихвилинним відставанням прямує Мадс Остберг (норвежець вранці в п’ятницю втратив купу часу через поломку рульової тяги на своєму Citroen C3 R5, але потім навіть з «кривим» кермом виграв три спецділянки , перш ніж прибув на сервіс!). У суботу картина не практично змінилася – Остберг знову виграє доп за допом, а обидва шкодівця, Калле Рованперя і Ян Копецкі, спокійно «дограють» партію і готуються записати на свій рахунок другий переможний дубль поспіль. А ось у Гаса Грінсміта все негаразд – два сходи за два дні…

У WRC-2 пригоди стартували майже відразу – найперший інцидент в цій категорії стався вже в четвер під час прологу, коли Оле Хрістіан Вейбю несподівано зійшов через пошкодження підвіски свого VW Polo GTI R5. Таким чином, 10 хвилин «баласту» по Rally2 миттєво поховали шанси норвежця на хоч якийсь помітний успіх на Сардинії. Справді, якийсь рок переслідує Вейбю – то пожежа два тижні тому, то вбита підвіска… Негайно згадалися недавні чутки про те, що у нових VW Polo GTI R5 виникали проблеми не тільки з пожежами, але ще і з підвіскою – Каєтан Каєтанович може залюбки нагадати про те, як «склалася» підвіска на його Polo GTI R5 навесні в Аргентині… Майже вся п’ятниця пройшла під знаком битви Миколи Грязіна та П’єра-Луї Лубе, причому невелика перевага була на боці француза, який відірвався на 22,2 секунди. Але в суботу вранці Грязін на першому ж допі звернув колесо і миттєво забезпечив собі 42 хвилини штрафу за Rally2. Здавалося, після цього ніщо не завадить Лубе завершити суботу лідером з більш ніж хвилинним відривом, але на фінальному допі дня француз раптом ловить прокол – і лідером стає японець Такамото Кацута з відривом в 18,6 секунди!

Залік WRC-2 Pro (становище після СД15)
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) 3:11.34,8
2. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +26,1
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +9.43,2
4. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +1:16.31,5

Залік WRC-2 (становище після СД15)
1. Кацута/Баррітт (J/GB, Ford Fiesta R5) 3:13.25,7
2. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +18,6
3. Каетановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +43,5
4. Темпестіні/Іту (I/RO, Hyundai i20 R5) +1.22,0
5. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +2.26,5
6. Соланс/Марті (E, Ford Fiesta R5) +9.07,7

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda, Rally Italia Sardegna

15-06-2019 16176
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца