Rally Italia Sardegna, WRC-2: «червоні» проти «зелених»

Відразу ж після публікації списку учасників італійського етапу чемпіонату світу можна було без особливих зусиль перерахувати основних претендентів на перемогу в заліку WRC-2 – чех Ян Копецкі, норвежець Оле Хрістіан Вейбю (обидва з Skoda Motorsport) і француз Стефан Лефевр (Citroen Racing). Заводські екіпажі – це така сила, з якою в будь-якому випадку доведеться рахуватися… Всі інші учасники негайно потрапили в розряд «Можливо, дістануться до подіума, якщо трохи пощастить». Але події сьогоднішнього дня на Сардинії швидко внесли свої поправки в таку «класифікацію», коли з самого ранку на перших позиціях красувалися не тільки визнані фаворити WRC-2 – спочатку П’єр-Луї Лубе на Hyundai i20 R5 мало не став лідером (програв Лефевру 0,2 с), а потім на першому місці раптово опинився Хірокі Араі (з відривом 0,1 с від Вейбю). І тільки після цього нарешті розпочався невблаганний мірний наступ «червоних» (Citroen) і «зелених» (Skoda)…

Найцікавіше полягало в тому, що ініціативу спочатку перехопив Оле Хрістіан Вейбі, який випередив Стефана Лефевра. Що стосується Яна Копецкого, чех на першому ранковому допі втратив двадцять секунд, після чого майже весь день витратив на те, щоб піднятися з восьмої позиції до місця в трійці лідерів. На жаль, Вейбю так і не встиг як слід розгорнути нормальний бій з Лефевром – на старті денної секції на Skoda Fabia R5 норвежця «посипався» гідропідсилювач керма, після чого ралі для нього перетворилося на важку атлетику. Результат зовсім невеселий – втрати часу склали більше чотирьох хвилин (Оле Хрістіан зараз лише восьмий в гонці). Після цього ситуація миттєво стабілізувалася – Стефан Лефевр комфортно розташувався на позиції лідера, Ян Копецкі намагається якось відіграти ранкову фору в чверть хвилини і завершив день на другому місці. А вже завтра битва «червоних» і «зелених» знову набере обертів – обом лідерам зараз дійсно є за що повоювати!

Становище після СД9 (зачет WRC-2)
1. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) 1:39.59,8
2. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +14,0
3. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +1.17,8
4. Андольфі/Скаттолін (I, Skoda Fabia R5) +2.18,0
5. Кацута/Салмінен (J/FIN, Ford Fiesta R5) +2.56,5
6. Гуерра/Росада (MEX/E, Skoda Fabia R5) +3.16,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Skoda Motorsport

08-06-2018 16219
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца