Rally Italia Sardegna, СУ9: раптове побоїще!

До останнього моменту всі заспокоювали себе думкою, що програму сьогоднішнього дня завершувала досить невелика спецділянка Monte Baranta довжиною лише 11,46 км – здавалося б, що такого катастрофічного може статися на фінальному допі п’ятниці? Учасникам вже час схаменутися і згадати про той корисний факт, що попереду ще два дні сардинського ралі і близько 190 км бойової дистанції! Але саме в цей самий момент події в гонці отримали якийсь абсолютно дикий характер – арена тривалої і напруженої битви за позиції раптом перетворилася на справжнє побоїще! Першою «підбитою ластівкою» став Тьєррі Ньовілль, який перестарався в своїй гонитві за лідером Себастьяном Ож’є – бельгієць примчав на фініш на Hyundai i20 Coupe WRC з геть відбитим заднім антикрилом… Навіть цікаво стало – де і за яких обставин Тьєррі встиг так «прикластися»?

А за кілька хвилин все дружно переконалися в тому, що Ньовілля можна вважати справжнім щасливчиком – принаймні, він хоча б доїхав до фінішу секції, хоч і втратив при цьому майже десяток секунд (точніше, лише десяток секунд). А ось те, що було в подальшому, змусило всіх у відчаї схопитися за голови… Наступним «відзначився» Отт Тянак, який після жорсткого приземлення на трампліні серйозно пошкодив радіатор і припаркував свою Toyota Yaris WRC на узбіччі. Отже, у естонця вже другий поспіль сход – його шанси на успішну боротьбу за титул стрімко покотилися до навколонульових цифр… За кілька хвилин прогриміла ще одна новина – Теему Сунінен вилетів з траси! Залишалося лише з розчаруванням констатувати той очевидний факт, що за лічені хвилини звільнилися третя і четверта позиції в гонці. І тут Ярі-Матті Латвала не втратив такої чудової нагоди – фін виграв фінальну спецділянку дня і стрімко проскочив на третю позицію! Нічого не скажеш, відмінно «пофестивалили» на фініші дня – саме в той момент, коли всі вже трохи заспокоїлися…

Становище після СУ9
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 1:35.48,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +18,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +37,2
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,6
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +58,3
6. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.01,5
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.26,0
8. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +4.02,9
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +4.16,9
10. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +5.20,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Sophie Graillon

08-06-2018 11785
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца