Rally Italia Sardegna, шейкдаун: трохи пригод

Навіть під час шейкдауна, який багато хто сприймає як пересічне тренування та навіть формальність, можна відшукати чимало насправді цікавих подробиць. Наприклад, кому може здатися вартим уваги той факт, що заїзди ще з 2016 року відбуваються на доріжках під Ольмедо? Це ж звичайна практика, організатори багатьох змагань намагаються «застовпити» якусь ділянку траси, де можна кілька років поспіль ганяти шейкдаун… Однак організатори Rally Italia Sardegna продемонстрували максимально гнучкий підхід до справи – начебто місце одне і те ж саме, але вже четвертий рік поспіль вони пропонують учасникам найрізноманітніші варіанти конфігурації траси (регулярні зміна місця старту і фінішу, напрямку руху, підключаються всі сусідні доріжки). Завдяки цьому учасники завжди знаходяться в тонусі – треба працювати зі стенограмою і настройками, а не просто щороку приїжджати на «заїжджену» по всіх напрямках трасу, де можна їхати мало не з заплющеними очима. І глядачам теж не нудно – кожного разу мусиш видивлятися нові місця для спостереження за заїздами.

Стартував шейкдаун досить ефектно – Себастьян Ож’є в першому ж заїзді не вписався у віраж, зачепив браму на виході і пошкодив задню підвіску (добре, що механіки швидко усунули цю проблему). Потім щось подібне виконав Тьєррі Ньовілль, але вже з набагато меншими наслідками. Невідомо, скільки ще екіпажів «підловила» б ця підступна місцинка, але Елфін Еванс примудрився дуже радикально вирішити цю проблему – валлієць так жорстко приклався до цих бісових воріт (на щастя, без великих пошкоджень), що просто виламав їх і тим самим помітно «розширив» проїзд для інших учасників. Після цього вже не було якихось особливих пригод – три лідери чемпіонату спокійно взяли три перших місця на шейкдауні, причому найкращий час належав якраз Себастьяну Ож’є (француз примудрився проїхати трасу рівно за 3.00,0). Встиг трохи порадувати глядачів Теему Сунінен, який поділив четверту позицію разом з Крісом Міком і Андреасом Міккельсеном – адже фін вперше стартував зі своїм новим штурманом, досвідченим ветераном Ярмо Лехтіненом (дванадцять сезонів стартів з Мікко Хірвоненом, 15 перемог на етапах WRC, чотири «срібла» і дві «бронзи» за підсумками сезону).

Rally Italia Sardegna, шейкдаун (Топ-15)
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3.00,0
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,9
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,7
4-6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +2,7
4-6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,7
4-6. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,7
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,9
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +3,0
9. Хяннінен/Туомінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,4
10. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +4,8
11. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,0
12. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +7,8
13. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +8,2
14. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +9,8
15-16. Вейбю/Андерссон (N/S, VW Polo GTI R5) +10,0
15-16. Кацута/Баррітт (GB, Ford Fiesta R5) +10,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC

13-06-2019 9809
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца