Rally Italia Sardegna, шейкдаун: «розминка» Hyundai

Напевно, мало не найпомітнішою подією сьогоднішнього шейкдауну стала зміна траси – якщо у 2016-2020 роках передстартові заїзди проходили в Ольмедо (на західному узбережжі Сардинії, під Альгеро), то зараз шейкдаун відбувся на абсолютно новій спецділянці в Лоїрі-Порто-Сан-Паоло (це вже на східному узбережжі острова, під Ольбією). Дистанція траси для «розминання» виявилася значно коротшою, ніж у минулі роки – якщо раніше на Olmedo накручували від 3,51 км до 4,15 км (конфігурація змінювалася щороку), то на Loiri Porto San Paolo учасниками запропонували всього лише 2,89 км. Але навіть на такій короткій спецділянці Топ-10, до якої увійшли всі дев’ять заводських екіпажів на WRC плюс П’єр-Луї Лубе на клієнтському Hyundai i20 Coupe WRC, «розтягнуло» на чотири з половиною секунди. Важко сказати, чи побачимо такі розриви у Топ-10 (коли навіть заводські екіпажі програють лідерам до півтори секунди на кілометрі) на повноцінних допах у п’ятницю та суботу, але ігнорувати такий сигнал не варто – це все ж дуже непрості траси Сардинії…

Цікаво, що за підсумками двох перших проїздів на трасі Loiri Porto San Paolo найкращими були представники Toyota Gazoo Racing WRT (Себастьян Ож’є з Елфіном Евансом). Але потім картина різко змінилася – нікому з тойотівців не вдалося за остаточними підсумками шейкдауна пробитися до Топ-3 (кращим у Toyota став Ож’є, який показав четвертий час і програв понад секунду лідеру)… Зате екіпажі Hyundai Motorsport негайно почали доводити, що все ж не випадково за останні п’ять років чотири рази перемагали на Сардинії – Тьєррі Ньовілль з Оттом Тянаком зробили неофіційний дубль, Даніель Сордо став п’ятим. Поки що підтверджуються майже всі передстартові оцінки, згідно з якими команда з Альценау вважається головним фаворитом нинішнього Rally Italia Sardegna… Однак найбільше заінтригував та дав надію непоганий результат Теему Сунінена – адже фін на Ford Fiesta WRC спромігся показати третій результат. Може, йому дійсно вдасться завтра поборотися за місце в трійці найсильніших? У WRC-2 і WRC-3 був невеликий хаос – чимало фаворитів (Міккельсен, Хуттунен, Каєтановіч, Ліндхольм, Інгрем) обмежилися лише одним заїздом… Що буде завтра – дійсно велике питання.

Rally Italia Sardegna, шейкдаун (Топ-15)
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1.50,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,9
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,0
4. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1,2
5. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,6
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,7
7. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1,7
8. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +2,1
9. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,3
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +4,5
11. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +5,9
12. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) +6,2
13. Ліннамяе/Касесалу (EE, VW Polo GTI R5) +7,4
14. Грязін/Александров (RUS, VW Polo GTI R5) +7,7
15. Джонстон/Кіхьюрені (USA, Citroen C3 Rally2) +8,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Vladislav Maschl

03-06-2021 18646
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца