Rally Italia Sardegna, СД6: нове замішання

П’ятничну програму сардинського раунду WRC завершувала відносно коротка секція зі двох спецділянок, які налічували тільки 27,53 км. Не так багато в порівнянні з тим, що було в першій половині дня (чотири допи та 67,72 км), але цілком достатньо, щоб за першої ж нагоди додати проблем учасникам… Першою жертвою став Калле Рованперя, який зіткнувся з технічними проблемами – фін на «підбитий» Toyota Yaris WRC миттєво втратив близько двох хвилин і скотився зі шостого на дев’яте місце. Крім того, вечірні допи виявилися швидшими, ніж ранкові (на одному з них середня швидкість навіть перевищила 90 км/год). Звичайно, це суттєво вплинуло на часи тих, хто стартував першими – Елфін Еванс зі Себастьяном Ож’є втратили від 15 до 25 секунд. Після всіх цих невеликих, але важливих подій ініціатива потроху перейшла до Hyundai Motorsport – Даніель Сордо сьогодні виграв чотири СД зі шести й лідирує на Rally Italia Sardegna, Тьєррі Ньовілль потіснив Еванса з Ож’є та буквально продерся на третю позицію. Тим часом Теему Сунінен не припиняє тішити шанувальників M-Sport Ford WRT – фін досі успішно чинить опір натиску фаворитів і чіпляється за друге місце!

Паралельно в заліку WRC-2 тривали свої власні «танці з ножами, шаблями та навіть мачете». Мадс Остберг після ранкового провалу намагається надолужити втрачене, але п’ять хвилин відставання відіграти насправді непросто – багато що тепер залежить від того, хто зуміє «вижити» на суботніх спецділянках. Сьогодні встигли постраждати дві третини учасників цього заліку… Спочатку на СД5 Адрієн Фурмо (Ford Fiesta Rally2) пробив колесо і втратив лідерство (на першу позицію не поспішаючи вийшов Понтус Тідеманд на Skoda Fabia Rally2 evo), потім зі гри вибув Микола Грязін (Hyundai i20 R5). Фінальний доп дня вдарив також і по іншому юніору Hyundai – Оле Хрістіан Вейбю спіймав прокол і миттєво «спікірував» з другого на третє місце. Тим часом у WRC-3 Олівер Сольберг (Skoda Fabia Rally2 evo) поки відбивається від атак Йоана Росселя (Citroen C3 R5), а також тримається за десяте місце в абсолюті! Найспокійніше життя спостерігалося в заліку Junior WRC, де три вцілілих екіпажі більше клопоталися про те, щоб без нових втрат та пригод завершити цей непростий день…

Становище після СД6
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:12.40,9
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +17,4
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +35,2
4. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +36,0
5. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +51,9
6. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.07,1
7. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.33,5
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.53,7
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.32,3
10. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.01,2

Становище після СД6 (залік WRC-2)
1. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:16.30,8
2. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) +31,9
3. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.11,9

Становище після СД6 (залік WRC-3)
1. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:15.42,1
2. Россель/Фюлькран (F, Citroen C3 R5) +6,4
3. Кьямен/Рош (F, Citroen C3 R5) +23,4

Становище після СД6 (залік J-WRC)
1. Крістенссен/Сьйоберг (S, Ford Fiesta Rally4) 1:23.01,2
2. Паярі/Салмінен (FIN, Ford Fiesta Rally4) +50,3
3. Сальдівар/Муссано (PY/RA, Ford Fiesta Rally4) +3.53,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Twitter (@PontusTidemand)

09-10-2020 33638
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца