Rally Italia Sardegna, СД4: стартові сюрпризи

Можливо, гравійні траси Сардинії не є такими вбивчими для ралійної техніки, як їх турецькі «побратими» три тижні тому, але середня швидкість на них все ж виявилася помітно нижчою. Принаймні, на сьогоднішній ранковій секції (два проїзди по «зв’язці» зі двох спецділянок) екіпажам поки що на жодному допі не вдалося подолати позначку середньої швидкості у 80 км/год… Зате сюрпризів вранці в п’ятницю дійсно вистачало – часом важко було встежити за всіма подіями в абсолюті, а також у заліках WRC-2 і WRC-3. Найяскравішою несподіванкою сьогоднішнього дня стала стрімка атака двох екіпажів M-Sport Ford WRT на стартовому СД – Теему Сунінен й Есапекка Лаппі зробили дубль і очолили загальний залік Rally Italia Sardegna! Правда, відразу після цього ривка обидва фіни почали відходити на другий план… Особливо не пощастило Лаппі, у якого вже на другому допі «помер» двигун Ford Fiesta WRC. На відміну від колеги, Сунінен поки ще продовжує опір, але такої атаки повторити вже не зміг – його перевага почала танути, а на фініші секції Теему «сповз» на друге місце.

Як і припускали більшість вболівальників, стартова позиція на італійських трасах все ж має суттєве значення – першими це наочно продемонстрували екіпажі M-Sport Ford WRT (навіть попри втрату темпу, Сунінен все одно тримається в трійці лідерів). Але найкраще за всіх почувається себе Даніель Сордо – іспанець, який лише вдруге в цьому році вийшов на старт етапу WRC, вирушив на трасу десятим і використав цю можливість найкращим чином. Третій номер Hyundai Motorsport не просто випередив своїх прем’єр-пілотів, але виграв два допи зі чотирьох і зараз лідирує! Відразу згадалося, що рік тому Сордо вже вигравав на Сардинії… У Тьєррі Ньовілля й Отта Тянака неприємності почалися майже відразу – бельгієць постійно губив темп і тільки ближче до фінішу секції вийшов на п’яте місце, естонець же зіткнувся з технічними проблемами й міцно застряг на дев’ятому місці з майже двохвилинним відставанням від лідера. У екіпажів Toyota Gazoo Racing теж вистачало труднощів – Такамото Кацута вилетів зі траси, Калле Рованперя воював з налаштуваннями техніки… Зате Елфін Еванс і Себастьян Ож’є змогли звести до мінімуму втрати від своїх невигідних стартових позицій і тримаються в Топ-5.

У заводській категорії WRC-2 першу ж «торпеду» отримав Мадс Остберг – у норвежця виникли проблеми з трансмісією, після чого йому довелося чотири допи поспіль їхати на «задньопривідній» версії Citroen C3 R5. Підсумок був закономірним – п’ять з половиною хвилин відставання! На першу позицію видряпався Адрієн Фурмо на Ford Fiesta Rally2, його якось намагаються наздогнати Понтус Тідеманд (Skoda Fabia Rally2 evo) і Оле Хрістіан Вейбю з Миколою Грязіним (обидва на Hyundai i20 R5)… У «приватному» заліку WRC-3 своя «карусель», де до битви претендентів на титул (квартет Буласія-Хуттунен-Каєтановіч-Сольберг) старанно втручалося французьке тріо Камійї-Россель-Кьямен. Тут теж не обійшлося без втрат – в нижню частину Топ-10 провалилися Марко Буласія (лідер загального заліку в WRC-3) і Ерік Камійї. Зате Олівер Сольберг, схоже, вже непогано опанував Skoda Fabia Rally2 evo – зараз він лідер у своїй категорії та пробився до Топ-10 абсолюту. Але на нього поки старанно «тиснуть» мінімум два суперники – француз Йоан Россель та фін Ярі Хуттунен, для яких 10-15 секунд відставання все ж не є серйозною перешкодою. Найбільше постраждав залік J-WRC, де залишилися тільки три екіпажі з восьми – серед постраждалих опинився і лідер, латвієць Мартіньш Сескс!

Становище після СД4
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 53.27,7
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +7,5
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +18,6
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +24,7
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +29,3
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,3
7. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +52,3
8. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.09,4
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.49,6
10. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.29,2

Становище після СД4 (залік WRC-2)
1. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) 56.10,8
2. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +15,7
3. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 R5) +43,7

Становище після СД4 (залік WRC-3)
1. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) 55.56,9
2. Россель/Фюлькран (F, Citroen C3 R5) +7,8
3. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +13,8

Становище після СД4 (залік J-WRC)
1. Крістенссен/Сьйоберг (S, Ford Fiesta Rally4) 1:00.52,0
2. Паярі/Салмінен (FIN, Ford Fiesta Rally4) +49,5
3. Сальдівар/Муссано (PY/RA, Ford Fiesta Rally4) +3.21,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Hyundai, Twitter (@OliverSolberg01)

09-10-2020 33849
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца