Rally Italia Sardegna, СД16: успішний захист

Коли програму гоночного дня завершує дійсно велика спецділянка довжиною майже три десятки кілометрів, а претендентів на окремі призові місця зазвичай поділяють менше п’яти секунд, мало хто сумнівається – в таких умовах всі битися будуть до останнього! І, звичайно, всі будуть покладати чималі надії на удачу – коли воюєш за кожну секунду на секції довжиною понад сім десятків кілометрів, будь-яка дрібниця (від якоїсь маленької детальки в машині до ступеня зносу передніх/задніх шин) здатна зіграти вирішальну чи навіть дійсно рокову роль… Тому останній суботній доп Monte Lerno здатний був спалити необмежену кількість нервових клітин у гонщиків, керівників команд, уболівальників і представників преси – адже за таких умов статися може що завгодно, де завгодно, з ким завгодно і коли завгодно! Аж до сходу на дорожній секції перед сервісом…

Мадс Остберг (Citroen Racing) знову кинувся в погоню за п’ятою позицією в гонці, але на дистанції в 28,89 км зумів відіграти лише півсекунди у Хейдена Паддона (Hyundai Motorsport) – новозеландець все ж залишився попереду, хоч і з мінімальним відривом в 2,1 секунди. Потім була вбивча атака Ярі-Матті Латвали, який нарешті прокинувся і спробував негайно відірватися від свого одноклубника Есапеккі Лаппі – старший фін виграв у молодшого співвітчизника 3,7 с, відразу збільшив відрив до п’яти секунд і все ж завершив передостанній день італійського ралі на третій позиції. Після цього залишалося лише схрестити пальці і чекати на появу Тьєррі Ньовілля з Себастьяном Ож’є – чим ж завершиться їх бій? Бельгієць не став демонструвати надмірну обережність і негайно поліпшив свій ранковий час на Monte Lerno на десять секунд. Але француз дуже міцно «окопався» в своєму захисті і програв лише 0,4 с, завдяки чому все ж йде на перерву лідером – хай навіть з зовсім невеликим відривом 3,9 секунди… Ось кому не пощастило, так це Отту Тянаку – естонець вже націлився на восьме місце, але через серйозний прокол так і застряг на дев’ятій позиції.

Становище після СД16
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:02.16,9
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +48,9
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +54,2
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.01,8
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +2.03,9
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +3.13,6
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +10.41,4
9. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +12.27,4
10. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Fiesta RS WRC) +13.02,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Twitter (RafaMSport)

09-06-2018 10544
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца