Rally Italia Sardegna, СД14: в очікуванні «вибуху»

Коли лідер гонки випереджає свого головного суперника в боротьбі за чемпіонський титул лише на 2,9 секунди (при тому, що до фінішу гонки залишаються майже доба і понад сотня кілометрів) – таку ситуацію можна охарактеризувати як «передвибухова стадія». Все балансує на тонкій грані і неможливо передбачити, що саме станеться – чи прогримить повноцінний «вибух», який запросто знесе не лише одного-двох лідерів, а й багатьох інших, або учасникам вдасться якось делікатно знешкодити такий потужний «заряд» і дуже обережно відсунутися на безпечну дистанцію один від одного… Є ще й третій варіант – коли обидва претенденти сходяться мало не впритул, десь в межах секунди, але все ще не доводять справу до вибуху. Але таке нагнітання обстановки зазвичай призводить до того, що потужність «вибуху» виявиться набагато вищою…

Якщо до всього цього додати той факт, що вісім заводських екіпажів на WRC сьогодні стартують у зворотному порядку (від Елфіна Еванса до Себастьяна Ож’є), то кожен доп відразу перетворюється в дуже і дуже напружене очікування новин з траси – рвонув цей «заряд» чи ще трохи зачекає на подальші події? Першими «підігріли» температуру боротьби Есапекка Лаппі з Ярі-Матті Латвалою – молодший одноклубник відіграв у свого досвідченого колеги з Toyota ще близько секунди (тепер їх в боротьбі за третє місце поділяють тільки 4,5 секунди). Після фінішу Тьєррі Ньовілля все з великим хвилюванням чекали появи Себастьяна Ож’є – як француз буде вести свою партію в таких умовах? Поки що чемпіон світу діє просто відмінно – привіз бельгійцю майже чотири секунди, завдяки чому збільшив свій відрив до 6,8 с… Непогана спроба вивести гонку з «передвибухової стадії», але не забуваємо – попереду чекають відразу дві спецділянки по 28 км кожна. Є ще одна цікава подія – Отт Тянак навіть з десятьма хвилинами штрафу за Rally2 вже встиг пробитися в Топ-10.

Становище після СД14
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:27.57,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,8
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,7
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +49,2
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.18,7
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.24,2
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.19,2
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +8.01,7
9. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Fiesta RS WRC) +10.11,2
10. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +10.24,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter

09-06-2018 11347
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца