Rally Italia Sardegna, СД13: розминка перед секцією

На перший погляд, може здатися дивним, що організатори вирішили в сьогоднішню денну секцію включити міні-доп в Іттірі (де в четвер ввечері на місцевій кросової трасі відбувся пролог). Але якщо уважно вивчити карту спецділянок і маршрутний лист, відповіді на всі питання знаходяться дуже швидко… Справа в тому, що суботні спецділянки знаходяться на чималій відстані від бази ралі в Альгеро – учасникам потрібно проїхати близько 120 км в одну сторону, щоб дістатися до старту секції (і стільки ж назад на сервіс). Тому італійці вирішили якось «розбавити» довгий одноманітний шлях (бо їхати дві з половиною години) і вставили в маршрут ралі СД Citta di Ittiri – Coros (приблизно в 30 км від Альгеро). При цьому знову була задіяна кросова траса, але вже в якості ключового елемента допу – старт за межами кросодрома, одне коло на треку (це десь біля кілометра), виїзд за межі Crossodromo Ittiri Arena і фініш. Отже, разом набирається 1,42 кілометра…

Після того, що відбувалося вчора ввечері на фінальній спецділянці дня, поблажливе ставлення до будь-яких спецділянок щезло повністю – п’ятничні події дуже переконливо нагадали всім, що неприємності можуть «прилетіти» до будь-якого екіпажу і де завгодно! Тому за сьогоднішнім заїздом в Іттірі багато хто стежив з чималаю підозрою – а раптом саме цей мікроскопічний доп влаштує комусь величезну капость, якраз саме перед початком основних спецділянок? Начебто обійшлося, якщо не брати до уваги того, що лідер Себастьян Ож’є віддав Тьєррі Ньовіллю ще дві секунди, після чого відрив чемпіона світу стрімко скоротився до 2,9 секунди… Оскільки сьогодні заплановано ще три спецділянки загальною довжиною 72,36 км, то можна навіть не сумніватися – нікому не доведеться нудьгувати в другій половині дня! Якщо, звичайно, не станеться чергового трилера з «відстрілом» лідерів, як це було вчора… Кращий час у Іттірі ж показав Есапекка Лаппі, який повільно, але вперто тисне на свого одноклубника Ярі-Матті Латвалу в боротьбі за місце на подіумі.

Становище після СД13
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:20.14,8
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,9
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +40,5
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +45,8
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.08,7
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.13,6
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.05,9
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +7.27,0
9. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Fiesta RS WRC) +9.32,3
10. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +9.54,3

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, @World

09-06-2018 11377
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца