Rally Italia Sardegna: перемога на тай-брейку!

Тільки зараз, на самому старті Power Stage, звернула на себе увагу одна кумедна подробиця – Power Stage проходить на спецділянці під назвою Sassari – Argentiera… Друге слово за своєю співзвучністю відразу змусило в черговий раз згадати про те, що відбувалося рік тому на фінальному допі Rally Argentina. Тож не дивно, що такий збіг негайно викликав ще одне питання – невже це може стати доброю прикметою для Тьєррі Ньовілля? Якщо бельгієць свого часу виграв на Rally Argentina, то чому б йому не досягти такого успіху і на спецділянці Sassari – Argentiera? Адже в цьому випадку він отримає справжній джек-пот – перемога на Power Stage, тріумф на Rally Italia Sardegna, завдяки чому капітально зміцнить своє лідерство в загальному заліку чемпіонату світу!

Як завжди, під час регруппінгу перед Power Stage стартову відомість грунтовно «перекомбінували» – першим на трасу вирушає лідер WRC-2 Ян Копецкі на Skoda Fabia R5, після чого за ним їдуть всі заводські екіпажі на WRC згідно їх положенню в ралі в даний момент (від Андреаса Міккельсена до Себастьяна Ож’є). Нервове напруження в гонці досягло такої межі, що Ож’є з Інграссією припустилися просто неймовірної, феєричної помилки – залишили свою контрольну карту на пункті контролю часу! Як відомо, за правилами ралі її втрата означає лише одне – виключення екіпажу з гонки… Добре, що вчасно схаменулися, і Отт Тянак з Toyota Gazoo Racing привіз «поспішайлам» їх контрольну карту! Інакше такого безглуздого фіналу ніхто б не витримав!

Оскільки трасу відкривав екіпаж на техніці R5, всім довелося трохи почекати, поки нарешті в протоколах цього допу не з’явиться більш-менш реальний орієнтир для всіх фаворитів – перший такий «маяк» виставив Андреас Міккельсен, який показав 4.55,4. Ні Елфіну Евансу, ні Теему Сунінену не вдалося поліпшити цей результат – до речі, не надто добрий сигнал для M-Sport (натяк на те, що Ford Fiesta WRC не такий швидкий, як хотілося б). Потім прийшла черга Отта Тянака очолити залік Power Stage – естонець на 0,5 с випередив Міккельсена і підняв поперечку до 4.54,9 (тобто ранковий переможний результат Тьєррі Ньовілля на цьому СД вже побитий). Майже відразу чергова неприємність підстерегла Ярі-Матті Латвалу, який на кілька секунд заглушив двигун свого Toyota Yaris WRC – фін залишився сьомим в гонці, але шанс на бонус-очки втратив…

Після цього знову настало затишшя – ні Крейг Брін, ні Мадс Остберг, ні Хейден Паддон, ні Есапекка Лаппі нікуди особливо не поспішали та спокійно доїжджали на своїх позиціях в Топ-10. Всі чекали лише на двох – Тьєррі Ньовілля і Себастьяна Ож’є… Бельгієць кинувся в атаку в шаленому темпі і відразу почав випереджати Отта Тянака на проміжних точках хронометражу – на фініші він виграв у естонця 1,6 секунди, тобто показав час 4.53,3! Отже, чим відповість лідер гонки? Те, що творилося в цей момент на трасі, могло кого завгодно довести до інфаркту – Себастьян Ож’є стрімко атакував, на першій частині дистанції випереджав було Тьєррі Ньовілля на 0,7 секунди, але потім почав незворотньо втрачати цю мікроскопічну перевагу і на фініші програв бельгійцю півтори секунди! У підсумку, Ньовілль майже один в один повторив свій аргентинський тріумф – на фінальному допі відібрав перемогу у лідера, виграв Power Stage і здобув повний комплект очок!

Rally Italia Sardegna (попередні результати)
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3:29.18,7
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,7
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.56,3
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.55,2
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +3.10,9
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +4.31,7
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +11.22,1
8. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +12.38,2
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +13.14,6
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +15.30,4

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ньовілль (B) – 149
2. Ож’є (F) – 122
3. Тянак (EE) – 79
4. Лаппі (FIN) – 70
5. Сордо (E) – 58
6. Міккельсен (N) – 56
7. Еванс (GB) – 46
8. Мік (GB) – 43
9. Латвала (FIN) – 37
10. Брін (IRL) – 34

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 212
2. M-Sport Ford WRT – 184
3. Toyota Gazoo Racing WRT – 161
4. Citroën Total Abu Dhabi WRT – 129

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport

10-06-2018 13074
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца