Rally Islas Canarias: перемога Франції, титул Лукьянюка

П’ятнична «лотерея» на канарському ралі отримала своє продовження в суботу – погода аж ніяк не збиралася хоч якось спрощувати екіпажам життя. Періодично починав йти «різноманітний» дощ (від дрібної мряки до зливи), причому часом потоками води заливало тільки частину допу – учасникам доводилося постійно сушити голову як над вибором шин, так і налаштуваннями техніки… Крім того, стюарди теж працювали майже без перепочинку – за півтора дня було опубліковано майже півтори десятки документів з їх рішеннями, штрафи з покараннями (від суворої догани до дискваліфікації) роздавалися направо та наліво. Відчутний удар отримав герой вільних тренувань і кваліфікації Міколай Марчик – поляку урочисто «вручили» дві хвилини штрафу за те, що керівник його команди в п’ятницю вранці перебував на трасі змагань без відповідного письмового дозволу від організаторів ралі. Дісталося також лідерам ERC – Олексій Лукьянюк, Олівер Сольберг і Грегуар Мюнстер отримали грошові штрафи за «агресивний» розігрів шин у четвер під час шейкдауну та кваліфікації.

На суботніх спецділянках життя вирувало – комусь вдалося помітно покращити своє становище в загальному заліку ралі, когось примхи Фортуни викинули за межі Топ-10 або взагалі вивели з гри. Особливо не пощастило Нілу Солансу, який сьогодні вранці зумів відібрати першу позицію у свого земляка Івана Ареса – після чого новий лідер Rally Islas Canarias раптом виявив, що йому потрібно проїхати ще два допи, а у нього вже два пробитих колеса (за наявності лише однієї «запаски»). Іспанець зумів якось викрутитися й дістатися до сервісу на понівечених шинах, але втрати часу перевищили дві хвилини (до цього додалася ще хвилина штрафу) – шансів на перемогу або хоча б подіум взагалі не залишилося. Правда, Івану Аресові теж довелося несолодко – втрата темпу, близько хвилини відставання та тільки третя позиція на фініші ралі. Таким чином, іспанцям не вдалося повторити торішній успіх Хосе Марії Лопеса і повторно виграти домашній раунд ERC – переможний дубль зробили два французи, Адрієн Фурмо (представник M-Sport) та Йоанн Бонато. При цьому Фурмо вже отримав своє певне місце в історії – адже він став першим, хто на новому Ford Fiesta Rally2 виграв етап ERC!

Але все ж майже вся увага сьогодні була прикута до подій в середині Топ-10, де Олівер Сольберг й Олексій Лукьянюк продовжували свою боротьбу за титул чемпіона Європи 2020 року. Швед у суботу помітно додав у швидкості, показав другий час за підсумками дня (тобто це плюс 4 бонусних очки), відіграв кілька позицій і піднявся на четверте місце в ралі. Хоча цього все одно не вистачило, щоб випередити Олексія Лукьянюка (пітерець фінішував сьомим, за сумою очок виграв з рахунком 121:112 і вдруге став чемпіоном Європи), але слід віддати належне 19-річному Оліверу – він боровся до самого фінішу. І підсумки першого повного сезону в ERC для юного шведа вийшли насправді відмінними – віце-чемпіон Європи в абсолюті плюс титул в ERC1 Junior, де Олівер Сольберг зумів подолати опір люксембуржця Грегуара Мюнстера. З інших подій можна відзначити успіх Тібора Ерді – угорець акуратно «підбирав» усі можливості, здобув четверту поспіль перемогу в заліку ERC2 і став вже триразовим чемпіоном Європи в цій категорії, повторивши тріумфи 2017-2018 років.

Rally Islas Canarias (попередні підсумки)
1. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) 2:12.21,2
2. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +25,0
3. Арес/Васкес (E, Hyundai i20 R5) +55,7
4. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) +1.17,5
5. Суарес/Іглесіас (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.39,1
6. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.48,9
7. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +2.10,6
8. Дівайн/Фултон (IRL, Hyundai i20 R5) +2.25,8
9. Монсон/Деніс (E, Citroen C3 R5) +2.32,4
10. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +2.33,0

Чемпіонат Європи (попередні підсумки)
1. Лукьянюк (RUS) – 121 (129)
2. Сольберг О. (S) – 112
3. Мюнстер (LUX) – 86 (87)
4. Арес (E) – 59
5. Міккельсен (N) – 52

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

28-11-2020 24438
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца