Rally Finland, СУ14: аварія Міка і заспокоєння серед лідерів

Чотирнадцятий доп гонки, схоже, стане вирішальним. Неймовірно щільна боротьба, коли три-чотири лідируючих екіпажі вміщувались в одну секунду, не могла тривати до самого фінішу, тим більше – на таких дорогах. Кріс Мік, рухаючись на п’ятій передачі, зачепив великий камінь, пошкодив задню ліву підвіску і зійшов. За словами глядачів, вранці цього каменю там не було і швидше за все, він скотився з високого узбіччя. Більш того, саме в цьому місці камінь зачепив і Латвала, але відбувся лише пробитим колесом. Правда, Латвала зізнається, що через помилку в стенограмі він занадто швидко увійшов в поворот і злетів з траєкторії. У підсумку фін не тільки втратив лідерство, сильно відставши від Тянака, але ще й підпустив до себе Лаппі, який поступається тепер всього половиною секунди.

Другий епіцентр боротьби, де за позицію борються Брін, Міккельсен і Ож’є, також був багатий на події – Брін, який скаржився на те, що йому не завжди вдавалося контролювати задню вісь автомобіля, поступився 4,5 секунди Міккельсену і 2,8 – Ож’є, в результаті чого пропустив обох вперед і перемістився на шосту позицію. Міккельсен, до речі, на цьому допі був дуже швидким, показавши третій результат.

Ну а перед заключною спецділянкою першого кола дня парами з найменшими інтервалами є Латвала-Лаппі (0,5 секунди) і Ож’є-Брін (0,6 секунди). Хоча протяжність наступної спецділянки невелика, лише 10,5 кілометрів, саме від цих двох пар варто очікувати якихось подій.

Становище після СД14

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 31.13,0
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +13,9
3. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +14,4
4. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,6
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +39,1
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +39,7
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +54,7
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.31,2
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +2.50,6
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Škoda Fabia R5 evo) +4.37,5

03-08-2019 5434
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца