Rally Finland, СД22: майже без сюрпризів

Передостання спецділянка фінського раунду WRC, повторний проїзд СУ Laukaa довжиною 11,75 км, якихось насправді великих сюрпризів не принесла – за винятком хіба другої за два дні аварії Кріса Міка, який навіть за допомогою Rally2 так і не зміг дістатися до фінального Power Stage і поборотися хоч за якісь призові пункти. Анітрохи не здивував «маневр» Hyundai Motorsport на підтримку Тьєррі Ньовілля – взагалі-то, ще вчора ніхто не сумнівався в тому, що корейсько-німецька команда за потреби принесе в жертву і Крейга Бріна, і Андреаса Міккельсена, щоб допомогти своєму прем’єр-пілотові піднятися на одне-два місця вище і врятувати невдалу гонку. Тому й якраз перед стартом передостаннього допа Брін запізнився на дві хвилини, отримав 20 секунд штрафу і віддав шосту позицію Ньовіллю… Та й на трасі Laukaa ірландець особливо не поспішав – якщо вранці під час першого проїзду він виграв пару секунд у бельгійця, то зараз приблизно стільки ж і віддав йому.

Набагато більш цікавою виглядала ситуація в районі четвертого місця, де Андреас Міккельсен дуже жорстко відбиває всі атаки Себастьяна Ож’є – норвежець навіть не сумнівається, що якщо він програє цей поєдинок з французом, то його негайно змусять повторити «маневр» Бріна і будь-яким способом віддати і п’яту позицію Ньовіллю. Тим часом трійка лідерів (Отт Тянак, Есапекка Лаппі, Ярі-Матті Латвала) спокійно працює на трасі – більш акуратний темп, без зайвих штурмових атак з непотрібним ризиком. Важко уявити, що Міккельсен або Ож’є на Power Stage довжиною 11,12 км раптом виграють більше двадцяти секунд і завдяки цьому стрімко вдеруться до Топ-3 – таке може статися хіба що у випадку серйозної помилки когось із лідерів, проколу або технічної проблеми… Цікаво , хто з усієї цієї компанії готовий насправді ризикнути вже на фінішній прямій і додатково взяти максимум призових очок? Наприклад, стосовно Андреаса Міккельсена немає сумнівів!

Становище після СД22
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:25.16,0
2. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +21,1
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +29,7
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +51,0
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +53,2
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.31,7
7. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.34,0
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.27,0
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +7.29,4
10. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +10.01,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai

04-08-2019 13134
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца