Rally Finland, СД11: «спрінтер» Ньовілль і лідер Латвала

На відміну від вчорашнього прологу, другий заїзд на міні-спецділянці Harju відбувся майже в штатному режимі, тобто без особливого і складного порядку старту – хоча певні зміни в черзі учасників все ж відбулися. Перш за все, всю десятку заводських екіпажів на WRC «розвернули» в зворотній послідовності (згідно їх позицій в турнірній таблиці гонки після СД10) – тобто від Гаса Грінсміта (Ford Fiesta WRC) до лідера ралі Ярі-Матті Латвали (Toyota Yaris WRC). Фактично, це вже була «репетиція» завтрашнього порядку старту для екіпажів вищої ліги. Але організатори все ж постаралися не викладати відразу «десерт» у вигляді заводських екіпажів – спочатку на трасу вирушили п’ять WRC (від Гаса Грінсміта до Андреаса Міккельсена), потім в бій кинули невелику компанію на техніці категорії R5 (два представника WRC-2 Pro плюс квартет лідерів WRC-2, причому знов-таки в зворотному порядку). І тільки після цього нарешті прийшла черга на Топ-5 абсолюту…

Як і днем раніше, найкращий час на Harju належав лідеру Hyundai Motorsport Тьєррі Ньовіллю – це був досить символічний «спринтерський» успіх бельгійця, який практично не приніс йому жодної вигоди в турнірному плані. Будь-яких інших помітних досягнень у Тьєррі протягом останньої доби взагалі не було… Завтра йому доведеться знову стартувати третім – чи вдасться йому переламати хід боротьби на свою користь? Себастьян Ож’є теж не надто порадував, але у нього все ж трохи більше шансів пробитися в Топ-5 – тим більш, що тріо Брін-Міккельсен-Ож’є знову влаштувало «штовханину» і розташувалося в інтервалі лише 1,1 секунди. В групі лідерів нових перестановок не було – лідирує Ярі-Матті Латвала, за ним впритул йдуть Кріс Мік, Есапекка Лаппи і Отт Тянак (квартет за підсумками першого дня і 128,87 км «утрамбувався» в інтервал 2,6 секунди). Завтра всю цю веселу компанію чекають ще вісім спецділянок і 132,98 км бойової дистанції – колосальний простір для будь-яких маневрів і атак, а також анітрохи не менші можливості для будь-яких помилок.

Становище після СД11
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:04.01,1
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1,2
3. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2,4
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,6
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,2
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,6
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +15,3
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,9
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +52,6
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.38,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

02-08-2019 11751
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца