Rally Estonia, пролог: невеликий розгардіяш

Як і рік тому, програму Rally Estonia відкривав пролог на території Естонського національного музею, але від того часу його траса зазнала суттєвих змін. По-перше, абсолютно нова конфігурація траси – зараз організатори відмовилися від «петлі» на одному з фрагментів спецділянки (коли екіпажі здійснювали повне коло навколо одного з озер). По-друге, цього року дистанцію міні-допа трохи збільшили – з 1,28 км до 1,64 км. Після всіх цих різноманітних модернізацій цікаво було дізнатися, наскільки зміняться швидкісні характеристики траси – для порівняння, минулого року Есапекка Лаппі (Ford Fiesta WRC) та Себастьян Ож’є (Toyota Yaris WRC) подолали дистанцію прологу з середньою швидкістю лише 59,84 км/год. Крім того, в цьому році доріжки на території Естонського національного музею будуть використовуватися набагато інтенсивніше, ніж минулої осені – спочатку заплановані два заїзди на міні-допі Tartu (в четвер і суботу ввечері), а в неділю траса прологу (всі 1,64 км повністю) стане фінішним фрагментом фінального Power Stage, Tartu Vald довжиною 6,51 км.

Порядок старту на пролозі був стандартним – першими на трасу вирушили екіпажі на WRC, потім прийшла черга представників WRC-2, WRC-3 та Junior WRC (згідно з їхніми поточними позиціями в абсолюті та у відповідних дивізіонах). Як і на шейкдауні, найкращий час знову належав фіну Калле Рованпері (Toyota Yaris WRC) – він показав 1.42,8 і лише на 0,1 секунди випередив Крейга Бріна (Hyundai i20 Coupe WRC)… Цікаво, що середня швидкість на цьому допі після його модернізації ще трохи знизилася та склала 57,43 км/год. Зате на повільній трасі дуже комфортно почувалися екіпажі на техніці R5/Rally2. Вони досить швидко почали «протискуватися» до Топ-10 абсолюту – особливо відзначилися за підсумками прологу Мадс Остберг (Citroen C3 Rally2), Ярі Хуттунен (Hyundai i20 R5) і Олексій Лукьянюк (Skoda Fabia Rally2 evo), які розділили четверте місце з Гасом Грінсмітом (Ford Fiesta WRC). Окремою подією ралі в Естонії стала поява Моллі Тейлор, яка повернулася до чемпіонату світу після майже п’ятирічної перерви та спробувала свої сили за кермом нового Ford Fiesta Rally3.

Становище після СД1
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) 1.42,8
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,1
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +0,4
4-7. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +0,6
4-7. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +0,6
4-7. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +0,6
4-7. Лукьянюк/Федоров (RUS, Skoda Fabia Rally2 evo) +14,8
8-9. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,9
8-9. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,9
10. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Hyundai

15-07-2021 27954
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца