Rally di Roma, СД10: ранкова метушня

Недільний маршрут Rally di Roma Capitale можна назвати насправді багатостраждальним – протягом тижня його вже стільки разів виправляли і перекроювали, що вже почало відверто дратувати учасників… Початок був покладений ще кілька днів тому, коли в понеділок були опубліковані суттєві зміни в маршрутному листі – кількість спецділянок залишилася незмінною (десять допів), але бойова дистанція все ж помітно скоротилася (спочатку були заплановані 94,28 км СД, які стрімко перетворилися на 80,28 км). Навіть тут не обійшлося без прикрої плутанини – в новому опублікованому Itinerary була чомусь вказана бойова дистанція 80,28 км, хоча банальний підрахунок за допомогою калькулятора дав цифри 81,68 км. Крім того, сьогодні вранці ряд екіпажів дружно обурилися тим, що організатори заклали майже нереальну норму часу на фрагменті між виїздом з сервісу і стартом секції – щоб встигнути спочатку в зону дозаправки, а потім на старт спецділянки, майже всім екіпажам доводилося гнати на швидкості понад 80 км/год, причому якраз в межах населених пунктів.

В цілому, ранкова секція вийшла досить хаотичною – обурення учасників аномальними нормами часу, ризик численних штрафів за запізнення… Масла до вогню підлив інцидент Алессіо Профети на другому ранковому допі (сталася пожежа на його Skofa Fabia R5), після чого розклад почав розвалюватися – СД9 стартував з запізненням на 17 хвилин, СД10 отримав «зсувя» вже на 24 хвилини. При цьому частина екіпажів не змогла проїхати в бойовому режимі ту нещасливу «пожежну» спецділянку і тепер чекає на рішення суддів, які зараз повинні призначити якісь розрахункові часи. Як не дивно, але Топ-10 після всіх цих подій майже не змінилася – якщо не брати до уваги відчайдушного штурму Андреа Круньоли, який вже перебрався з сьомого на п’яте місце, випередивши Норберта Херціга і Кріса Інгрема. Лідером залишається Джандоменіко Бассо – італієць намагається не ризикувати, але при цьому зберіг півхвилини відриву. На другому місці міцно тримається Олексій Лукьянюк (цей результат гарантує йому лідерство в чемпіонаті Європи), а його намагається якось наздогнати Сімоне Кампеделлі, який вперше пілотує новітній Ford Fiesta R5 Mk2 останнього покоління.

Становище після СД10
1. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia R5) 1:30.49,3
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +30,3
3. Кампеделлі/Кантон (I/CH, Ford Fiesta R5 Mk2) +47,4
4. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.27,2
5. Круньола/Ометто (I, Skoda Fabia R5) +1.42,0
6. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.54,1
7. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.58,3
8. Сескс/Брієдіс (LV, Skoda Fabia R5) +2.49,4
9. Руске/Воццо (I, Skoda Fabia R5) +3.34,3
10. Скандола/д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +4.43,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport

21-07-2019 12860
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца