Rally de Portugal, СД15: «жорна» для Hyundai

Те, що відбувалося ближче до вечора в суботу на португальських трасах, у багатьох уболівальників напевно викликало гострий напад дежавю – оскільки майже один в один повторилася вчорашня історія! Причому під удар вчергове потрапила команда Hyundai Motorsport, яка вранці начебто остаточно перехопила ініціативу та скерувала свого прем’єр-пілота Отта Тянака найкоротшим шляхом до перемоги – естонець у другій половині дня виграв ще одну спецділянку, після чого його відрив від найближчого суперника перевищив два десятки секунд… А останній повноцінний доп суботи, Amarante (37,92 км), почався з дуже неприємної новини для Toyota Gazoo Racing WRT – не зміг стартувати Калле Рованперя, якого підстерегли якісь технічні проблеми. Але буквально через півгодини примхлива Фортуна раптом вирішила, що всього доброго повинно бути в міру, і скерувала ще одну «торпеду» в борт Hyundai Motorsport – Тянак несподівано пошкодив праву задню підвіску (точнісінько, як Тьєррі Ньовілль за добу до того) і зійшов! Якийсь приголомшливий «фестиваль невезіння» для корейсько-німецької команди – маючи помітну перевагу у швидкості, втратити обох прем’єр-пілотів!

Коли нарешті вдалося прийти до тями після таких новин, виявилося, що тепер ситуація складається цілком на користь Toyota Gazoo Racing. На позицію лідера піднявся Елфін Еванс, а третій ступінь віртуального подіуму перейшов до Себастьяна Ож’є. Але ж трохи більше як добу тому здавалося, якщо хто-небудь з тойотівців зуміє пробитися до Топ-3 – це стане для «японців» насправді дуже непоганим подарунком долі. А ще на четвертій позиції перебуває японець Такамото Кацута, у якого з’явився непоганий шанс на подіум. Таким чином, від вчорашнього домінування Hyundai Motorsport мало що залишилося – лише Даніель Сордо все ще тримається другим… Правда, іспанець завзято пручається – з тріском виграв фінальний доп дня (вуличну спецділянку в Порту довжиною 3,3 км), де примудрився відіграти в Еванса майже шість секунд і скоротив відставання до 10,7 с. У M-Sport Ford WRT теж не обійшлося без проблем (у Гаса Грінсміта почала провалюватися педаль газу, через що він втратив понад дві хвилини та пропустив вперед свого одноклубника Адрієна Фурмо), але обидва екіпажі щасливо продовжують боротьбу і вже міцно розташувалися в середині Топ-10…

Інтрига в WRC-2 поступово розвалюється – під кінець дня Есапекка Лаппі стрімко пішов у відрив від усіх своїх суперників і тепер лідирує з сорокасекундною перевагою над Теему Суніненом… В якийсь момент 19-річний Олівер Сольберг зі Hyundai Motorsport N скористався проблемами Миколи Грязіна (втрати часу і 80 секунд штрафу) та піднявся на третє місце, але помилився на найдовшому допі дня – його розвернуло поперек траси, заглух двигун, потім не відразу вдалося включити задню передачу… Понад хвилину втраченого часу та падіння на п’яту позицію – його відразу випередили Мадс Остберг з Миколою Грязіним. А найцікавіше, що після такого ефектного «відстрілу» заводських екіпажів на WRC у Топ-10 абсолюту пробилися відразу чотири екіпажі на техніці R5/Rally2. Набагато більш драматичним був перебіг подій в заліку WRC-3, де відбулася раптова зміна лідера. Каєтан Каєтановіч вдень виграв ще дві спецділянки та відірвався на двадцять секунд від Йоана Росселя, але на тому ж нещасливому СД14 (де вже встигли постраждати Тянак, Рованперя, Сольберг) поляка розвернуло на трасі, після чого лідером став Россель. Але його відрив невеликий – лише три секунди…

Становише після СД15
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 3:07.09,1
2. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,7
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.04,2
4. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.05,7
5. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +4.21,8
6. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +4.28,2
7. Лаппі/Ферм (FIN, VW Polo GTI R5) +8.21,2
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +9.01,6
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +10.46,6
10. Грязін/Александров (RUS, VW Polo GTI R5) +11.01,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Toyota, Twitter (@EsapekkaLappi)

22-05-2021 28745
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца