Rally de Portugal, СД11: битва в Toyota

Ранкова секція в суботу пройшла без особливих сюрпризів – окремі битви спалахували, але вже без потужних «спецефектів», коли хтось із претендентів на подіум раптом втрачає силу-силенну часу або взагалі миттєво залишається «за бортом» замагань. Хоча був момент, який багатьох стурбував – коли Отт Тянак зіткнувся з неприємностями (почали барахлити гальма) і розгубив чималу частину своєї переваги… На щастя, естонець все ж спромігся зберегти своє лідерство до кінця секції, а вже на сервісі можна нарешті спокійно і повністю усунути проблему. Але найцікавіше було спостерігати за тим, як Hyundai Motorsport кинув всі сили на те, щоб хоч якось протягнути Тьєррі Ньовілля на подіум – зараз всі надії корейсько-німецької команди пов’язані саме з бельгійцем. У підсумку, в жертву по черзі принесли Даніеля Сордо з Себастьяном Льобом – обидва екіпажі змінили свої стартові позиції (ціною штрафів за запізнення) і тепер чистять трасу перед Ньовіллем…

Початок денної секції не приніс жодних помітних змін в Топ-10 – Елфін Еванс продовжував радіти своєму поверненню в залікову десятку, Есапекка Лаппі намагався зручніше розташуватися на відвойованої шостій позиції… Набагато більший інтерес викликало продовження боротьби за четверте місце між Себастьяном Ож’є і Тьєррі Ньовіллем – здається, бельгійцю дійсно трохи допомогла наявність двох персональних «двірників», які старанно підмітали трасу перед ним. Принаймні, Ньовілль вже потрохи відривається від Ож’є і навіть досяг «значного» відриву в 2,8 секунди. Але поки що нікому з цієї пари дуелянтів ніяк не вдається підібратися ближче до подіуму – цей великий і ситний «пиріг» досі активно ділять між собою екіпажі Toyota Gazoo Racing, які всерйоз замахнулися на хет-трик за підсумками всієї гонки. Як і передбачалося, після сервісу Отт Тянак повернув собі звичну спритність, записав на свій рахунок виграний доп і зміцнив своє лідерство. Тим часом Кріс Мік явно вирішив влаштувати невелику битву зі своїм одноклубником Ярі-Матті Латвалу – ольстерец все ближче підбирається до другого місця фіна …

Становище після СД11
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:08.26,0
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +14,8
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +19,4
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,2
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +31,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.45,6
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.55,4
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +2.35,0
9. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +5.49,7
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +6.49,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

01-06-2019 8475
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца