Rally Chile, СД13: спроба репетиції

Дебютний чилійський етап WRC стрімко вийшов на фінішну пряму і змусив всіх уболівальників, учасників та представників ЗМІ з нетерпінням чекати на неділю – після того, що творилося на трасах під Консепсьйоном в суботу, можна чекати чого завгодно і в фінальний день. Чотири спецділянки, 58,38 км бойової дистанції – є де як слід розвернутися і є де угробити всі свої амбіції… До речі, вчорашня аварія Тьєррі Ньовілля (Hyundai i20 Coupe WRC), через яку організаторам довелося зупинити восьмий доп (Maria Las Cruces довжиною 23,09 км), змусила суддів як слід попрацювати цієї ночі – довелося довго рахувати і перераховувати «призначені» часи на цій «загальмованій» спецділянці, щоб якось упорядкувати турнірну таблицю. Помітних перестановок не відбулося, але відриви між окремими екіпажами все ж змінилися в той чи інший бік… Але зараз вся увага зосереджена на трійці лідерів – точніше, на очікуваній битві двох Себастьянів, тобто Ож’є і Льоба, за другу сходинку подіуму. А ось перевага лідера ралі Отта Тянака поки ще залишається насправді дуже солідною.

Недільну програму відкривала велика «репетиція», тобто спецділянка Bio Bio (12,52 км), на якій вже за кілька годин відбудеться фінальний Power Stage з призовими бонус-очками. Також цікаво було побачити, яку саме тактику обрали екіпажі на сьогоднішній день – хто буде старанно форсувати темп в гонитві за суперниками, а хто намагатиметься якось поберегти техніку та шини перед майбутнім Power Stage… Сьогодні трасу випало відкривати Ярі-Матті Латвалі, який повернувся в гонку за допомогою Rally2 і 10 хвилин штрафу – якраз фін і задавав темп всім іншим екіпажам на WRC. Як швидко виявилося, єдиним, хто зміг перевершити час Латвали, став лише його одноклубник з Toyota Gazoo Racing Кріс Мік – у підсумку, саме ця пара і зробила дубль на Bio Bio. Тим часом продовжує стрімко розгорятися шалена битва між обома Себастьянами – Ож’є на своїй другій позиції все з більшими труднощами парирує атаки Льоба, який вже скоротив відставання до мізерних 1,1 с!

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:49.25,7
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +29,8
3. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +30,9
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.11,1
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.02,6
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +3.16,4
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.47,4
8. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +6.39,6
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +7.12,4
10. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +7.16,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

12-05-2019 10831
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца