Rally Chile, СД10: загальна гонитва

Денну секцію сьогодні всі чекали з певним і навіть чималим побоюванням – хтона, які ще раптом сюрпризи можуть підкинути ті два допа, Rio Lia і Maria Las Cruces, які вранці встигли добре, від всієї душі, «прикласти» Кріса Міка (несподіваний переворот, втрата часу, стрімкий виліт з Топ-10) і Тьєррі Ньовілля (жорстка аварія, ціла серія кульбітів, майже повністю зруйнований автомобіль)? Тим більше, зараз на чилійському ралі вже намітилися нові вогнища битв – Себастьян Льоб, який зараз раптом став новим лідером Hyundai Motorsport, готується до грандіозної битви за третє місце з Ярі-Матті Латвалою, а Кріс Мік досить швидко прийшов до тями після ранкового «даху» і зараз шалено «ломиться» назад в Топ-10 (ольстерець вже став одинадцятим, але від заповітного десятого місця його поки відділяють майже хвилина з третиною). Тай й у Себастьяна Ож’є з Оттом Тянаком є власні клопоти – як мінімум не нахапати неприємностей і зберегти нинішню диспозицію.

Перед стартом секції стало відомо, що судді компенсували Ярі-Матті Латвалі той час, який він втратив вранці при спробі якомога скоріше випередити «підбитого» Кріса Міка – таким чином, в боротьбі за третє місце фін все ж випереджав Себастьяна Льоба не на мізерні 1,1 секунди, а на набагато більш повноцінні 13,6 с. Правда, ельзасьця це не надто збентежило – він негайно відкрив денну секцію тим, що відразу відіграв шість секунд у Латвали і знову націлився на третю сходинку подіуму. А через кілька хвилин відзначився й інший Себастьян – чинний чемпіон світу Ож’є записав на свій рахунок перший виграний доп в Чилі і навіть зумів відіграти кілька секунд у лідера Отта Тянака… Свою окрему битву вів Мік, який наполегливо скорочує відставання від Мадса Остберг, свого колишнього одноклубника часів Citroen Racing – скільки ще спецділянок буде потрібно, щоб на йому на Toyota Yaris WRC вдалося відіграти хвилину у суперника на Citroen C3 R5 і нарешті відібрати у нього десяту позицію? Цікаво, встигне ольстерець впоратися з цим «домашнім завдання» до вечора чи все ж ні?

Становище після СД10
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:16.36,3
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +30,1
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +40,5
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,0
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.12,3
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.47,1
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +3.08,9
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.28,0
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +5.41,6
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +6.15,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

11-05-2019 11479
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца