Rally Australia, шейкдаун: стартова метушня

Траса шейкдауну нинішнього Kennards Hire Rally Australia (в цьому році спецділянка налічує 5,07 км) є дійсно дуже популярним місцем. По-перше, передстартові заїзди відбуваються в регіоні Wedding Bells State Forest вже третій рік поспіль, тобто з 2016 року. По-друге, фрагменти цього допа вже не раз були задіяні в маршруті спецділянки Wedding Bells (починаючи з 2013 року, без перерви). По-третє, на Kennards Hire Rally Australia 2018 року на тутешніх доріжках пройдуть відразу дві різні спецділянки – Orara East (два проїзди в п’ятницю) і вже давно традиційний Wedding Bells (в цьому році цей доп отримав індекс Wedding Bells18, пройде в неділю двічі, в тому числі і в якості Power Stage). Тото шейкдаун повинен був стати для всіх солідною репетицією…

Попередній міжнародний список учасників Kennards Hire Rally Australia налічував 29 екіпажів, але після всіх передбачених регламентом перевірок в цьому недовгому переліку залишилися тільки 25 учасників – тому що два екіпажі (серед них британка Луїза Кук, заявлену в заліку WRC-3) відмовилися від виступу в Австралії, а ще два місцевих екіпажі (на чолі з Моллі Тейлор) вирішили обмежитися лише участю в національному заліку. Таким чином, на старт ралі повинні вийти дванадцять екіпажів на техніці WRC (одинадцять заводських плюс клієнт M-Sport, греко-бельгієць Журден Сердерідіс на Ford Fiesta WRC), чотири представники WRC-2 (три на R5, один на NR4), самотній учасник WRC-3 (італієць Енріко Браццолі, який вже завоював вищий титул в цій категорії в Каталонії) плюс вісім «вільних» учасників з азіатсько-тихоокеанського регіону на різній техніці.

Шейкдаун стартував відносно спокійно – спочатку найкращий час належав Отту Тянаку (Toyota Yaris WRC), але незабаром після цього на перші позиції стрімко пробилися гравці «другої лінії». Принаймні, більше ніж півтори години трійка якнайшвидших екіпажів виглядала наступним чином – Крейг Брін (Citroen C3 WRC), Теему Сунінен і Елфін Еванс (обидва на Ford Fiesta WRC). Після цього відбувся ще один потужний спалах активності, після чого Топ-10 кілька разів поспіль «перетасували» майже у всіх напрямках – першу позицію розділили Отт Тянак з Андреасом Міккельсеном (Hyundai i20 Coupe WRC), а головні претенденти на титул, Себастьян Ож’є (Ford Fiesta WRC) з Тьєррі Ньовіллем (Hyundai i20 Coupe WRC), миттєво злетіли з кінця Топ-10 впритул до лідерів шейкдауна… Взагалі-то, рівень боротьби виявився граничним – адже на дистанції допа в п’ять кілометрів десять екіпажів вклалися в інтервал лише 1,4 секунди. Чого ж чекати в ралі в п’ятницю?!

Rally Australia, шейкдаун (Топ-15, після 3,5 годин)
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2.23,8
2-3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,2
2-3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,3
5. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +0,8
6. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,9
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,1
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,2
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,3
10. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1,4
11. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1,6
12. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +15,1
13. Еллер П./Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +17,5
14. Кремер/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +21,5
15. Сердерідіс/Ваннесте (GR/B, Ford Fiesta WRC) +25,3

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (WRC)

15-11-2018 8616
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца