Rally Argentina, WRC-2: метушня

Сезон в WRC-2 ледь подолав третину дистанції (лише п’ять етапів з чотирнадцяти), але вже зараз все частіше виникає дуже просте питання – а чи потрібен взагалі окремий залік для заводських команд під назвою WRC-2 Pro? Вже не секрет, що в Skoda Motorsport зараз просто відверто ігнорують свою програму в чемпіонаті світу. Формально чеська команда регулярно виступає в WRC-2 Pro, навіть задіяла трьох юніорів (тобто фінів Калле Рованперю і Еріка Пієтарінена плюс болівійця Марко Буласію), але при цьому переважно робить все руками приватних команд – то фінської TGS Worlwide, то італійської HK Racing, то іспанської Race Seven… Через це, у підсумку, з нормальною заводською програмою зараз працюють тільки M-Sport Ford WRT і Citroen Racing, що і приносить наочний результат – саме їх екіпажі (поляка Лукаша Пєньонжека, британця Гаса Грінсміта та норвежця Мадса Остберга) виграли зі старту сезону п’ять етапів в заліку WRC-2 Pro. У боротьбі за титул ж головним фаворитом залишається Остберг з його стовідсотковими успіхами – дві перемоги в двох стартах.

В «загальному» WRC-2 картина набагато цікавіше – все ж тут зараз можна нарахувати мінімум п’ять-шість реальних претендентів на корону, причому у всіх є приблизно рівні шанси на підсумковий успіх. Особливо все заплуталося саме після недавнього аргентинського раунду, коли на першу позицію в загальному заліку серії стрімко вийшов мексиканець Беніто Гуерра – і латиноамериканський наступ може не зупинитися на цьому… Адже вже за тиждень відбудеться етап в Чилі, де той же Гуерра плюс ціла армада місцевих екіпажів на чолі з Педро і Альберто Еллерами може влаштувати грандіозну битву між собою. Але в WRC-2 теж не обійшлося без деяких проколів з боку FIA – все ж даремно відмовилися від правила, згідно з яким екіпаж зобов’язаний виступити хоча б на одному етапі поза межами Європи… А так вийшло, що європейські учасники WRC-2 майже поголовно відмовилися від виступів в Латинській Америці – жодного в Мексиці, потім самотній Каєтан Каєтанович в Аргентині, і знову ні одного в Чилі. Взагалі-то, Кайто планував стартувати і на Rally Chile, але через серйозні пошкодження VW Polo GTI R5 в Аргентині відкликав свою заявку… Отже, чекаємо повернення на європейські етапи – адже основна боротьба за титул все ж розгорнеться саме в Європі, влітку і восени.

XION Rally Argentina, залік WRC-2 Pro
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) 3:35.23,1
2. Грінсміт/Эдмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +21.02,3

Залік WRC-2 Pro (після п’яти етапів)
1. Пєньонжек (PL) – 62
2. Грінсміт (GB) – 58
3. Остберг (N) – 50
4. Рованперя (FIN) – 36

XION Rally Argentina, залік WRC-2
1. Еллер П./Марті (RCH, Ford Fiesta R5) 3:41.09,1
2. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +9.34,8
3. Нобре/Моралеш (BR, Skoda Fabia R5) +11.11,0
4. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +14.06,0
5. Кацута/Баррітт (J/GB, Ford Fiesta R5) +18.11,6

Залік WRC-2 (після п’яти етапів)
1. Гуерра (MEX) – 43
2. Вейбю (N) – 40
3. Грязін (RUS) – 28
4. Еллер А. (RCH) – 27
5. Бонато (F), Еллер П. (RCH), Андольфі (I) – по 25

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, M-Sport

01-05-2019 20295
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца