Rally Argentina, СД8: день Отта Тянака

У другій половині дня аргентинське ралі «підсипало» до місцевої «страви» деяку порцію «спецій», від яких Топ-10 досить-таки добре потрусило – за кілька годин сталося чимало коротких переміщень «вгору-вниз» в межах залікової зони. Завдяки цьому добрячому «струсу» підсумкові протоколи придбали набагато більш передбачуваний вид – тобто приблизно такий, як багато хто припускав перед початком змагань. Наприклад, Себастьян Ож’є все ж поступово відкотився на п’яте місце і тепер більш ніж на півхвилини відстає від лідера гонки (при тому, що вранці після першої секції француза від першої позиції відділяли менше п’яти секунд). Втім, навіть п’ята позиція за підсумками дня, коли чемпіон світу змушений був цілих півтори сотні кілометрів працювати «чистильником» на трасі – це вже відмінний показник! Тим більш, такий результат гарантує, що завтра Ожьє буде стартувати вже сьомим – і у нього з’являється непоганий шанс втрутитися в битву за подіум.

В цілому, на Rally Argentina склалася дійсно цікава розстановка сил. Поки що беззаперечним лідером став Отт Тянак, який в п’ятницю створив на місцевих трасах невелике диво – адже естонець вранці втратив понад два десятки секунд (розвернуло на трасі), після чого в ефектному стилі виграв п’ять допів з шести, завдяки чому не тільки стрімко злетів на перше місце в змаганнях, але і довів свою перевагу до 22,7 секунд! Якщо він завтра зможе продовжити свій виступ в такому темпі (причому на набагато більш вигідній стартовій позиції, ніж в п’ятницю), то будь-яка спроба наздогнати його перетвориться в пекельну працю для кого завгодно, незалежно від класу і рангу… Не менш захоплюючу картину можна побачити і за спиною Отта Тянака, де відразу п’ять екіпажів розташувалися в інтервалі 18,5 секунд і мають приблизно рівні шанси на подіум – від Кріса Міка (друге місце) до Крейга Бріна (шоста позиція). І події в суботу можуть піти за будь-яким, навіть самим казковим і непередбачуваним сценарієм – тим більш, завтра заплановані сім спецділянок і 146,88 кілометрів.

Становище після СД8
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:30.38,6
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +22,7
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,6
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +29,5
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +36,4
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +41,2
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,5
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.07,9
9. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.10,3
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.33,7

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, WRC

28-04-2018 10399
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца