Rally Argentina, СД7: «карусель» в Hyundai

Події на старті денної секції, коли Андреас Міккельсен і Есапекка Лаппі зловили по проколу, негайно змусили всіх насторожитися – коли до вечірнього сервісу треба подолати ще дві спецділянки і майже шість десятків кілометрів в бойовому режимі, то в будь-який момент запросто може статися будь-яка капость (від чергової серії проколів у екіпажів до раптового «страйку» техніки)… А якщо лідери чемпіонату примудряються після сотні кілометрів допів досі вести боротьбу за лідерство або місце на подіумі, то можна тільки уявляти, з якою віддачею працюють екіпажі і їхні автомобілі – і ніхто не знає, хто зуміє вчасно зупинитися на тій тонкій межі, за якою чекають дійсно серйозні проблеми і різко, багаторазово зростає ризик великих втрат часу, важкої і прикрої поразки… Або «підвередиться» техніка – часто буває так, що люди виявляються міцнішими за метал.

На щастя, найдовший СУ сьогоднішнього дня, Amboy – Yacanto (33,58 км), вже не приніс таких сюрпризів, але спокійним його ніхто не ризикнув б назвати – все ж на цій спецділянці добряче «перетрусило» Топ-10. Особливо здивував Даніель Сордо, який раптово «вистрілив» і негайно ж стрибнув з п’ятого на третє місце, випередивши і Себастьяна Ож’є, і свого одноклубника Тьєррі Ньовілля! Відбулася досить кумедна «карусель» в Hyundai Motorsport, коли протягом трьох спецділянок все три екіпажі корейсько-німецької команди встигли побувати в Топ-3 загального заліку гонки: спочатку Міккельсен покрасувався на другій позиції, але вилетів з неї; потім на один доп на «віртуальний» подіум вискочив Ньовілль… Зараз настала черга Сордо – цікаво, чи зможе іспанець утримати третє місце за підсумками дня? Все ж у нього за спиною трохи «казиться» занадто серйозна пара переслідувачів – чемпіон і віце-чемпіон світу! Ось хто протягом дня демонструє стабільність, так це Отт Тянак з Крісом Міком – естонець мчить попереду (виграв сьогодні вже чотири допи), ольстерець міцно вчепився в своє друге місце і готовий воювати до «останнього подиху» свого Citroen C3 WRC.

Становище після СД7
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:17.03,6
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +16,8
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,9
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +27,2
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +27,7
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +38,4
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +52,3
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +54,9
9. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.01,8
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.19,8

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

27-04-2018 12502
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца