Rally Argentina, СД6: натяк на проблеми?

Сьогоднішня ранкова секція здивувала багатьох глядачів і оглядачів. По-перше, всупереч всім очікуванням, ніхто з лідерів чемпіонату не провалився кудись на віддалені позиції – навіть незважаючи на те, що Себастьян Ож’є, Тьєррі Ньовілль і Отт Тянак стартували найпершими. По-друге, вражає досить-таки незвична щільність результатів – вісім кращих екіпажів після п’яти спецділянок і 82 кілометрів бойової дистанції розташувалися в інтервалі 16,8 секунди. І це при тому, що Крейг Брін (якраз перебуває на восьмому місці в гонці) ще вчора перед прологом схопив 10 секунд штрафу! Слід визнати, від такого видовища ми всі вже встигли відвикнути – особливо на важких і складних гравійних ралі в перший день, коли лідери майже гарантовано збиваються з темпу і втрачають силу-силенну часу. Згадаймо, як Себастьян Ож’є в останні роки регулярно і гучно бідкався про жахливу «дискримінацію» лідера загального заліку WRC, який змушений по п’ятницях (а то й навіть ще по суботах) інтенсивно чистити трасу і дарувати своїм суперникам додаткові шанси на успіх в змаганнях.

Однак далеко не все було так ідилічно – варто згадати халепу за участю Ярі-Матті Латвали, який вже на СД3 бадьоро знищив підвіску свого Toyota Yaris WRC і «ощасливив» всіх черговим проявом своєї нестабільності. А на старті денної секції повідомлення з траси посипалися один за іншим – спочатку всіх змусив підскочити збій в хронометражі (Себастьяну Ож’є дописали зайвих 30 секунд, але швидко все виправили), а потім майже одночасно пішли проколи у Есапеккі Лаппі і Андреаса Міккельсена. У підсумку, норвежець втратив сорок секунд і відразу «загримів» з другого на восьме місце – занадто прикра осічка для екіпажу, який націлився було на лідерство в гонці… І якраз з цього моменту на очах почала поступово руйнуватися ілюзія надщільної боротьби – Отт Тянак на Toyota Yaris WRC якось стрімко «пострибав» у помітний відрив (на десять з гаком секунд), а Топ-10 «розтягнуло» майже на хвилину, причому для цього вистачило лише однієї спецділянки довжиною 16,65 км. Але ж до фінішу дня залишилося ще два допи і понад 55 кілометрів – невже ці події на старті післяобідньої секції віщують першорядну халепу? І кого спробує «прикласти» примхлива Фортуна?

Становище після СД6
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 57.44,9
2. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +11,7
3. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +14,6
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,0
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,8
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +28,1
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +38,3
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,5
9. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,4
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +56,8

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC

27-04-2018 14581
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца