Rally Argentina, СД15: «снаряд» для Міка

Сорок кілометрів бойової дистанції на фінальній спецділянці дня – таке випробування миттєво нагадує всім, що думати про відпочинок та швидку постановку машини на сервіс ще рано… До цього сервісу треба ще доїхати, причому попереду не тільки 40,48 км допу, але ще й понад шістдесят кілометрів дорожньої секції (якщо машина раптом під кінець дня отримає пошкодження, то навіть в «цивільному» режимі далеко не завжди зможе «дошкандибати» до заповітної бази ралі). Так що доп-супергігант Cuchilla Nevada – Rio Pintos в будь-якому випадку здатний вимотати всі нерви – навіть якщо екіпаж успішно фінішує, все одно стан пілота і штурмана буде мало чим відрізнятися від вичавленого лимона… Тому сьогодні ввечері майже всі зачаїлися в очікуванні – чи вдасться ключовим учасникам без проблем подолати останній, найвищий «бар’єр» суботи?

На спецділянці з такою велетенською дистанцією зазвичай одночасно можуть перебувати не менше семи-восьми екіпажів – відповідно, повідомлення про стан справ на трасі йдуть мало не суцільним потоком. І десь майже півгодини йшли чисто «технічні» новини – хто вже стартував, хто лідирує на тих чи інших проміжних точках хронометражу, у кого які попередні відставання і випередження… Саме в той момент, коли вже почало здаватися, що всі випробування вже позаду, негайно прилетів «снаряд» – Кріс Мік зупинився на допі (міняв пробите колесо, через що втратив більше двох хвилин) і відразу злетів з третього на восьме місце! На жаль, сьогодні був дійсно кепський день для Citroen Racing… І знову запанував спокій – Отт Тянак хоч і віддав перемогу на допі Даніелю Сордо (для різноманітності, напевно), але зберіг лідерство з колосальним відривом в три чверті хвилини і зробив ще один великий крок до своєї третьої в кар’єрі перемоги. А в трійці лідерів розташувалися відразу два екіпажі Hyundai Motorsport – Тьєррі Ньовілля і Даніеля Сордо. Пощастило, що був лише один випадковий «снаряд», який дістався Міку – могло і всю Топ-10 накрити «килимовим ударом»!

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:58.08,0
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +46,5
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.08,2
4. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.59,0
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.13,8
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.42,9
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.49,1
8. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +3.20,4
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +4.17,6
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +10.50,2

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (AS Motor), Citroen

28-04-2018 13088
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца