Rally Argentina, СД10. Ньовілль не здається

Другий доп ранкової секції був трохи довшим за перший – 16 кілометрів проти 14, однак головне випробування чекає на екіпажі під час наступної спецділянки, дистанція якої складає 40 кілометрів. Проте, і шістнадцяти вистачило, щоб Тянак ще на п’ять секунд віддалився від найближчого переслідувача, в якості якого поки виступає Кріс Мік, створивши цілком серйозний відрив у 34 секунди. Мік на цій гонці явно не в змозі конкурувати із Тянаком, тож тепер естонцю потрібно просто уникати проблем і сподіватися на надійність техніки та покришок.

А ось Тьєррі Ньовілль, завдяки успіху на цій спецдільниці, зміг майже вдвічі скоротити відставання від Міка і тепер програє йому лише 3,5 секунди. Відіграти цей час на сорока кілометрах – завдання цілком здійсненне, і можна уявити, з яким напруженням екіпажі прислухатимуться до інформації про час на сплітах.

Ожьє програв лідеру більше 11 секунд і якщо на наступній спецділянці нічого не зміниться, то сподіватися йому залишиться лише на якісь проблеми у тих, хто йде попереду. Тим більше, що серед них знаходиться і Тьєррі Ньовілль – на сьогодні головний конкурент Себа у боротьбі за чемпіонство.

Каллє Рованперя виграв у Тідеманда ще дев’ять секунд і тепер відстає всього на 5,4, тож і в WRC2 наступний доп обіцяє бути ой яким гарячим.

Становище після СД10

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1: 47.55,4
2. Мік/Нейгл (GB / IRL, Citroen C3 WRC) +34,0
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,5
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,2
5. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +55,4
6. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +1.06,4
7. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.24,6
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.28,0
9. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.44,2
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.18,2

28-04-2018 7083
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца