Rally Argentina: естонське свято!

Сьогоднішні події наочно, навіть взірцево, продемонстрували всім, що в Аргентині взагалі не варто занадто рано заспокоюватися – всього лиш два допи, а вже є мінімум двоє постраждалих (фін Есапекка Лаппі втратив дві позиції в абсолютному заліку гонки, а його співвітчизник, лідер WRC-2 Калле Рованперя взагалі зійшов на передостанній спецділянці). І чим завершиться бій за 15 додаткових призових очок на Power Stage – вже ніхто не уявляє… Тим більше, коли Андреас Міккельсен (Hyundai i20 Coupe WRC) щосили насідає на Себастьяна Ож’є (Ford Fiesta WRC) і готовий негайно відібрати у француза четверту позицію – такий результат дуже потішив би лідера Hyundai Motorsport Тьєррі Ньовілля і всю його команду. А ще не варто забувати про те, що недавно FIA як слід законопатила «лазівку» в правилах, яка дозволяла деяким хитромудрим «товаришам» стартувати на Power Stage з великим запізненням (до 25 хвилин) і отримати добре розчищену трасу…

Порядок старту під час регрупінгу майже не змінився – хіба що тільки Понтуса Тідеманда (Skoda Fabia R5) переставили на першу позицію та Есапекку Лаппы (Toyota Yaris WRC) «відсунули» в черзі з п’ятого на четверте місце. У підсумку, Тідеманд став першим орієнтиром для всіх інших з часом 13.42,0 (до речі, на дюжину секунд гірше, ніж під час його ранкового проїзду). Халід Аль-Кассімі на Citroen C3 WRC взагалі був «ніякий» – шейх тихо і покірно програв Понтусу півхвилини на допі, але все олно гарантував Citroen Racing мінімум 4 очка в Кубку виробників. Втім, дуже скоро інші екіпажі на WRC стали стрімко покращувати часи на славетному El Condor – спочатку на фініш примчав Теему Сунінен і показав 13.20,8, за пару хвилин Есапекка Лаппі відразу на десяток секунд покращив результат свого співвітчизника (тобто до 13.10,7). Можна було не сумніватися – ранковий час Андреаса Міккельсена (13.09,5) неодмінно покращать! Цікаво тільки, на скільки?

Перший постріл «головним калібром» здыйснив Кріс Мік, який дуже хотів хоча б на Power Stage взяти реванш за свої недавні прикрі невдачі, які двічі поспіль коштували йому місця на подіумі (спочатку виліт на Корсиці, потім вчорашній прокол з подальшою заміною колеса на допі). Ольстерець негайно підняв планку до 13.04,5 (є новий найкращий час на El Condor!) і змусив всіх пожвавитися – чи спроможеться хтось перевершити такий результат і чи вдасться йому розміняти 13 хвилин на цій спецділянці? У Елфіна Еванса (Ford Fiesta WRC) це не вийшло – валлієць лише показав однаковий час з Есапеккою Лаппі (напевно, в цей момент багато хто з сумом зітхнув, згадавши, як добре Елфін «пофестивалив» лише рік тому в Аргентині). На жаль, але дуже швидко з’ясувалося, що Крісу Міку перемога і «п’ятірка» очок на Power Stage ніяк не світить – миттєво «налетіла» стрімка пара Ож’є-Міккельсен (обидва фінішували на допі з розривом в 0,2 с), яка взагалі ні на кого не звертала уваги. Гору в цій шалений битві за четверте місце все ж взяв француз – показав 13.01,3 (зовсім трохи не вистачило до заповітних 13.00,0!) і відірвався від норвежця рівно на чотири секунди.

Даніель Сордо в цю бійку за бонусні очки не став лізти – іспанця зараз найбільше хвилювало лише збереження його третього місця в ралы (все ж для нього це вже другий подіум у трьох останніх стартах). Тому жодних занадто ризикованих атак в стилі «штурм і натиск» – головне, доїхати до фінішу і отримати 15 очок. А ось його колегу по команді Тьєррі Ньовілля такий підхід до справи аж ніяк не влаштовував – бельгієць кинувся в бій стрімголов і все ж на півсекунди перевершив результат Себастьяна Ож’є (13.00,8)! Після цього настав ключовий момент – як проїде Power Stage Отт Тянак? Чи буде естонець рвати жили заради повного комплекту очок чи все ж зосередиться на переможному фініші? Однак Тянак негайно відшукав «золоту середину» – він і перемогу відсвяткував (третю в кар’єрі і першу в складі Toyota Gazoo Racing), і навіть пару бонусних очок прихопив (четвертий час на Power Stage). Отже, аргентинське ралі принесло успіх відразу двом командам – Отт Тянак приніс перемогу Toyota, а Тьєррі Ньовілль з Hyundai Motorsport переграли Себастьяна Ож’є.

Rally Argentina (попередні підсумки)
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:43.28,9
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,7
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,7
4. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.58,6
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.02,6
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +3.06,3
7. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +3.25,7
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.32,6
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +5.38,6
10. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +12.15,8

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ож’є (F) – 100
2. Ньовілль (B) – 90
3. Тянак (EE) – 72
4. Міккельсен (N) – 54
5. Сордо (E) – 45
6. Мік (GB) – 43
7. Лаппі (FIN) – 40
8. Латвала (FIN) – 31
9. Еванс (GB) – 26
10. Брін (IRL) – 20

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 144
2. M-Sport Ford WRT – 129
3. Toyota GAZOO Racing WRT – 124
4. Citroën Total Abu Dhabi WRT – 93

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, SophieGraillon, Hyundai Motorsport, Sport Meca

29-04-2018 15339
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца