Вигравши два перших швидкісних відрізки дня, СД3 та СД4, і показавши другий час на СД5, Валерій Горбань і Сергій Ларенс довели свою перевагу над екіпажем Яніса Баркеса, який займав другу сходинку в протоколі, до тринадцяти секунд. Надалі, аж до заключної спецділянки, цей інтервал змінювався незначно – в межах двох-трьох секунд.
“Ще не вечір!” – так журналісти місцевого “Ралі Радіо” жартома трактували слова Валерія Горбаня про те, що поки – на швидкісних ділянках першої секції – екіпаж не поспішає нарощувати темп. Ближче до вечора темп дуету української команди виріс, але йому, як і всім іншим учасникам гонки, все ж доводилося стримувати себе і берегти гуму, так як на швидкісній дистанції практично не залишилося снігу, а замість цього на траєкторіях з’явилося безліч небезпечних каменів. У підсумку, настільки зважений підхід до ведення гонки дозволяв екіпажу Eurolamp WRT контролювати ситуацію і поступово наближатися до переможного фінішу.
Але на заключній спецділянці Валерій Горбань і Сергій Ларенс ледь не поплатилися за свою зайву обережність. На дистанції СД9 салатовий MINI розвернуло – і двигун на автомобілі заглох, на чому було втрачено понад десяти секунд. В результаті – тільки десятий час проходження спецділянки, а від того, щоб втратити свою перемогу, екіпаж відокремило менше чотирьох секунд…
“Ми вперше виступаємо на цьому ралі. Тому подвійно приємно здобути перемогу. Нам гонка дуже сподобалася – із задоволенням приїдемо сюди ще! “- зазначив Валерій Горбань на фініші.
Перемігши на Rally Alūksne, Валерій Горбань і Сергій Ларенс очолили турнірну таблицю чемпіонатів Естонії та Латвії. Наступна гонка естонської першості – Sarma Rally – відбудеться всього за три тижні, 9-10 лютого.
Invalid API Key