Ралі «Ворота України»: два титули з п’яти

Битви на трасах під Бориславом, де в минулі вихідні відбулося Ралі «Ворота України» (п’ятий і передостанній раунд чемпіонату України 2019 року), могли спричинити будь-які, навіть найбільш непередбачувані наслідки в загальному заліку першості. Принаймні, «спектр ймовірності» будь-яких подій був максимальним – за тих чи інших умов можна було отримати як повний хаос у всіх заліках (абсолют, окремі дивізіони, команди), так і дострокове визначення чемпіонів у всіх без винятку категоріях (навіть за скромними попередніми оцінками, ймовірність подібного перебігу подій становила приблизно 20%). У підсумку, вийшло щось середнє між двома цими крайнощами – в неділю ввечері, 8 вересня, в Бориславі на церемонії нагородження вболівальники могли привітати свіжоспечених чемпіонів України 2019 року в двох категоріях з чотирьох (точніше, 2WD Open та командний залік)! Але до останнього моменту майже всім здавалося, що на фініші ралі ми побачимо навіть трьох тріумфаторів сезону – якби не драматичні події на фінальній спецділянці Ралі «Ворота України»…

В абсолютному заліку зустрілися всі три головних претенденти на титул, але вже десь на пів шляху один з них зійшов з дистанції – Антон Корзун поступово відставав від Юрія Хоміцького і Олександра Козлова, а на СД6 вибув через технічні проблеми… У підсумку, змагання майже повністю пройшли під диктування дуету Юрія Хоміцького та Андрія Рощенка, яким не завадила навіть короткочасна втрата лідерства на шостій спецділянці – вони виграли три чверті допів, шість з восьми (що стало новим особистим рекордом для екіпажу), здобули другу в цьому році перемогу і продовжують впевнено лідирувати як в абсолюті, так і в дивізіоні 4WD Open. Цікаво, що перед фінальним етапом в Херсоні в 4WD Open залишилося тільки два реальних претенденти на титул (Хоміцький та Корзун), а ось в абсолюті є і третій претендент – Олександр Козлов (завдяки 26 бонус-очками, які були завойовані на прологах)… Але і Козлову, і Корзуну в Херсоні потрібні тільки перемоги – причому як в ралі, так і на пролозі. Будь-який інший їх результат гарантує два чемпіонських титули екіпажу Хоміцького.

Одним з двох головних розчарувань Ралі «Ворота України» стали події в заліку 2WD Open – адже чимало вболівальників з нетерпінням чекали на битву між лідерами цієї категорії, екіпажами Сергія Рудьковського (BMW 323i) і Максима Шикова (Renault Clio 16V), яких в чемпіонаті поділяли лише 10 очок. На подвійному пролозі в Бориславі Шикову не було рівних – на дистанції 8,4 км (два заїзди по 4,2 км) він випередив свого опонента на двадцять секунд! Але в неділю вранці чемпіонські амбіції екіпажу Максима Шикова і Анастасії Макової були перекреслені прикрою поломкою – зруйнувався шарнір рівних кутових швидкостей, без шансів на ремонт або заміну на сервісі. Після цього вже ніхто не міг перешкодити Сергію Рудьковському і Андрію Ніколаєву відсвяткувати третю в цьому році перемогу (з вісьмома хвилинами відриву від найближчого суперника), яка достроково забезпечила їм титули чемпіонів України в 2WD Open! На додачу з’ясувалося, що цей успіх Рудьковського (у поєднанні з перемогою Юрія Хоміцького) забезпечив DENSO X-Team титул в командному заліку!

До останнього моменту здавалося, що команда DENSO X-Team вивезе з Борислава відразу три чемпіонських титули – майже ніхто не сумнівався, що екіпаж Сергія і Анастасії Івченків здобуде свою четверту в цьому році перемогу в категорії 2WD і достроково стане чемпіоном. Тим більше, перед фінальним допом дует Івченків впевнено лідирував з трихвилинним відривом… Але на фініші СД8 екіпаж так і не з’явився – за словами пілота, в одному з поворотів машина несподівано відмовилася повертати (ймовірно, через прокол) і зірвалася в придорожній рів. Фантастично прикрий схід… В результаті, переможцем Ралі «Ворота України» в заліку 2WD став екіпаж Вадима Ільясова, цьогорічного дебютанта чемпіонату України, який записав на свій рахунок відразу три особистих рекорди – перша в кар’єрі перемога в класі, перша виграна спецділянка в класі плюс перший фініш в Топ-10 абсолюту! Тепер все вирішиться на фінальному етапі в Херсоні – на титул у 2WD претендуватимуть екіпажі Павла Курбатова (новий лідер чемпіонату), Сергія Івченка та Максима Євдокимова.

Ралі «Ворота України»
1. Хоміцький/Рощенко (UA, Subaru Impreza WRX STi) 1:11.48,1
2. Козлов А./Сокур (UA, Subaru Impreza WRX STI) +32,6
3. Ганджа/Островський (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +35,9
4. Шаповалов/Шумаков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1.25,8
5. Копилець/Борщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +4.36,1
6. Рудьковський/Ніколаєв (UA, BMW 323i) +6.04,0
7. Єфімов/Щербаков (UA, Honda Civic Type R) +14.10,0
8. Захаров/Юр’єв (UA, Honda Civic Type-R) +14.21,3
9. Ільясов/Коршиков (UA, Peugeot 205) +14.25,9
10. Курбатов/Фурніченко (UA, ВАЗ-2108) +18.01,1
11. Дзісь П./Дзісь У. (UA, Ford Fiesta) +18.57,8
12. Івахно/Пищик (UA, Suzuki Swift) +19.29,0
13. Кондратенко/Леонов (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +21.55,3
14. Євдокимов/Моржов (UA, Honda Civic) +28.28,1

Чемпіонат України, абсолют (після п’яти етапів)*
1. Хоміцький – 188 (198)
2. Козлов – 141
3. Корзун – 136
4. Топор – 90
5. Шаповалов – 77
6. Копилець – 75 (89)
7. Ганджа – 74
8. Рудьковський – 56
9. Потійко – 52
10. Проценко – 46
11. Шиков – 46*
* – може бути змінене рішенням Комітету Ралі ФАУ

Чемпіонат України, 4WD Open (після п’яти етапів)
1. Хоміцький – 170
2. Корзун – 120
3. Козлов – 115
4. Топор – 80
5. Копилець – 73

Чемпіонат України, 2WD Open (після п’яти етапів)
1. Рудьковський – 190
2. Шиков – 130
3. Єфімов – 110

Чемпіонат України, 2WD (після п’яти етапів)
1. Курбатов – 160 (190)
2. Івченко – 150
3. Євдокимов – 135 (156)

Чемпіонат України, команди (після п’яти етапів)
1. DENSO X-Team – 420
2. Автомобільний Клуб «Черкаси» – 307
3. СТАМК-Одеса – 220

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Євген Хитрук, Андрій Заруцький

11-09-2019 27560
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца