Ралі «Маріуполь»: три екіпажі поза конкуренцією

Серпень в українських ралі перетворився на справжній «калейдоскоп», в якому змагання стрімко змінюють один одного – все ж протягом трьох уїк-ендів поспіль повинні пройти три ралі поспіль (два етапи чемпіонату України з міні-ралі «Кубок Лиманів», між якими розмістилося Ралі «Маріуполь», етап «великого» чемпіонату України). Маріупольське змагання порадувала присутністю рівно трьох десятків екіпажів – 25 на класичній ралійній техніці (в діапазоні від Mini JCW WRC до ВАЗ-2108) плюс п’ять гостей на автомобілях для ралі-рейдів (категорія Cross Country Rally). Можна лише пошкодувати про те, що сучасні правила дорожнього руху в Україні не дозволяють використовувати легкі мотовсюдиходи на дорогах загального користування – адже багатьом було б цікаво побачити спортивну техніку категорії SSV/UTV в одному каналі з традиційними автомобілями (як це можна часто побачити за кордоном). Очевидно, ритм в стилі «Мінімум два гоночних уїк-енди поспіль» не кожному до наснаги – в Маріуполі з’явилися тільки п’ять екіпажів з тих, що тижнем раніше побували на Ралі «Куяльник» (Валерія Горбаня, Антона Корзуна, Сергія Потійка, Вадима Ільясова і Надії Соболєвої).

З приводу того, хто стане переможцем ралі в абсолюті, сумнівів не було ні у кого – українсько-естонський екіпаж Валерія Горбаня і Сергія Ларенса на Mini JCW WRC виграв усі спецділянки та здобув вже четверту за півтора місяці перемогу на українських трасах. Зате в заліку чемпіонату України знову не було рівних Олександру Салюку – таке враження, що у нього навіть не було більш ніж п’ятирічної перерви у стартах! Навіть пробите на СД6 переднє колесо та хвилинна втрата часу не завадили йому здобути другу поспіль перемогу в національному заліку і в категорії 4WD Open, причому знову з колосальною перевагою – відрив від Дениса Лохмана (другий в національному абсолюті та 4WD Open) склав аж три з половиною хвилини! У підсумку, після двох етапів Салюк лідирує в чемпіонаті України з майже стовідсотковим показником (118 пунктів зі 120) і на півсотні очок випереджає Сергія Потійко. На жаль, торішній чемпіон Антон Корзун знову зіткнувся з неприємностями – п’ять хвилин штрафу за SupeRally (зійшов на пролозі), прорив з 29-го на 7-е місце в абсолюті та схід на фінальному СД (як і тижнем раніше в Одесі, вийшла з ладу паливна система).

Щось подібне спостерігалося також у великій монопривідній категорії 2WD Open (автомобілі з об’ємом двигуна до 3500 куб. см), де екіпаж Сергія Рудьковського на задньопривідному BMW 323i виграв всі без винятку спецділянки у своєму заліку та взяв дуже переконливий реванш за свою липневу невдачу на Ралі «Чумацький шлях». За сумою двох етапів лідирує Геннадій Єфімов, який випереджає Рудьковського на 27 очок – здається, саме у 2WD Open цього року може спалахнути найжорсткіша боротьба за титул. У «малому» моноприводі 2WD (техніка з об’ємом двигуна до 1600 куб.см) фаворитом вважався чинний чемпіон цієї категорії Сергій Івченко – на старті він впевнено виграв пролог і записав на свій рахунок 10 призових очок. Але вже на першій повноцінній спецділянці, «Броди», екіпаж Івченка зійшов… Після цього розпочалася насправді грандіозна битва за перемогу між киянином Максимом Євдокимовим і маріупольцем Юрієм Руденком – господар траси спочатку начебто безнадійно відстав (майже три чверті хвилини фори після СД3), але потім почав стрімко скорочувати відставання. Фінал цього протистояння нагадував трилер – на фініші Євдокимов все ж відсвяткував перемогу в класі, але його відрив від Руденка склав всього лише 0,1 секунди!

Ралі «Маріуполь» (Топ-10)
1. Горбань/Ларенс (UA/EE, Mini JCW WRC) 1:08.38,8
2. Салюк/Равінсьский (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +2.53,3
3. Лохман/Зінов’єв (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +6.29,7
4. Потійко/Мішин (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +6.46,3
5. Шаповалов/Шумаков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +6.49,5
6. Копилець/Борщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +11.31,8
7. Шевченко/Горбик (UA, Subaru Impreza WRX STI) +13.11,9
8. Рудьковський/Ніколаєв (UA, BMW 323i) +13.40,1
9. Євдокимов/Моржов (UA, Honda Civic EG6) +16.13,0
10. Руденко/Смоляков (UA, ВАЗ-2108) +16.13,1

Чемпіонат України, абсолют (після двох етапів)
1. Салюк – 118
2. Потійко – 68
3. Лохман – 62
4. Корзун – 50
5. Хоміцький – 35

Чемпіонат України, 4WD Open (після двох етапів)
1. Салюк – 118
2. Потійко – 68
3. Лохман – 62

Чемпіонат України, 2WD Open (після двох етапів)
1. Єфімов – 108
2. Рудьковський – 81
3. Зінченко – 59

Чемпіонат України, 2WD (після двох етапів)
1. Євдокимов – 116
2. Терещенко – 66
3. Ільясов – 55

Чемпіонат України, команди (після двох етапів)
1. Evdokymov Racing Team – 160
2. DENSO X-Team – 120
3. Odessa_Rally Team – 90

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Анна Добрякова

25-08-2020 44348
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца