Rajd Polski, СД12: трохи «спецій»

На відміну від суботи, маршрут польського ралі в неділю був набагато компактнішим – мінімум переїздів між спецділянками, на 86,44 км бойової дистанції припадали 105,14 км дорожніх секцій (для порівняння, вчора учасникам запропонували 112,48 км допів і 350,45 км дорожніх секцій). Відповідно, програма фінального дня (від виїзду з закритого парку до церемонії закриття змагань) була «стиснута» до семи годин… Слід відзначити той факт, що організатори постаралися максимально використовувати всі можливості гоночного треку в Міколайках – адже в п’ятницю-суботу на ньому відбулися три глядацькі спецділянки (парні гонки на Mikołajki Arena), а в неділю на ньому двічі стартує «комбінована» спецділянка під назвою Mikołajki MAX довжиною 9,34 км. Екіпажі стартують на стадіоні перед глядачами, нарізають приблизно два з половиною кілометри на знайомій арені і після цього стрімко вирушають за межі гоночного треку, подалі в поля… Порядок старту в неділю був дуже стандартний – Топ-10 за підсумками суботи вирушають на трасу в зворотній послідовності.

Старт ранкової секції вийшов досить жвавим – Ярі Хуттунен виграв заїзд на Mikołajki MAX, але зміг відіграти у лідера ралі Олексія Лукьянюка тільки 0,2 секунди, лідер ERC Лукаш Хабай випередив свого співвітчизника Міколая Марчика та став четвертим в абсолюті. Але це була тільки легка розминка перед тим, що почало відбуватися в подальшому! Вже на наступному СД, Gmina Mrągowo (11,34 км), лідер ралі все ж зіткнувся з неприємностями – Олексій Лукьянюк зловив прокол, буквально «розмотав» переднє колесо і втратив майже двадцять секунд… Добре, що напередодні він створив такий запас часу, що його вистачило для збереження лідерства. А фінальний, найдовший доп секції, Użranki (22,54 км), подарував уболівальникам мало не більше подій, ніж все ралі до цього – один за іншим стрімко зловили проколи Миколай Марчик (провалився з п’ятого на десяте місце) і Філіп Мареш (пішов на четверту позицію, подарувавши третю сходинку подіуму Лукашу Хабаю). До цього переліку можна додати також «дах» Хірокі Араі на Citroen C3 R5 – сход японця і втрата шансів на місце в Топ-5… Цікаво, всі сюрпризи «видохлися» або щось ще залишилося на фінальну секцію?

Становище після СД12
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 1:22.11,2
2. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +30,5
3. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +1.15,0
4. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.39,6
5. Домжала/Баран Я. (PL, Skoda Fabia R5) +2.16,6
6. Адіельссон/Юханссон (S, Citroen C3 R5) +2.27,8
7. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +2.44,4
8. Касперчик/Сити (PL, Ford Fiesta R5) +2.59,6
9. Херціг/Ференц (H, Volkswagen Polo GTI R5) +3.10,9
10. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia R5) +3.54,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, ewrc-results.com

30-06-2019 11213
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца