QCCR-2019, день 1: Toyota атакує!

Великий сезон в ралі-рейдах в цьому році стартував уже в третій раз… Дивно? Але факт. Перший старт – два великих континентальних марафони, тобто Africa ECO Race і «Дакар». Другий старт відбувся тиждень тому, коли в Карелії пройшла Baja Russia – Northern Forest, яка стала першим раундом нової-старої серії FIA World Cup for Cross Country Bajas. І ось зараз вже є третій великий старт – Qatar Cross Country Rally відкрило сезон в традиційному Кубку світу з ралі-рейдів, який в цьому році буде складатися виключно з великих гонок (п’ять-шість днів, понад тисячу кілометрів допів)… Катарська гонка вже не перший рік дивує своїми масштабами – адже організатори в черговий раз смогли в такій невеликій країні (максимум 190 км на 90 км) «заштовхати» в маршрут ралі-рейду п’ять повноцінних гоночних днів, шість спецділянок і 1367 кілометрів бойової дистанції! Але все ж найцікавішим був склад учасників, в якому можна було знайти чимало «смачних» сюрпризів…

Найбільше вразило, яка потужна «міграція» між командами і екіпажами розпочалася після фінішу «Дакара». По-перше, Якуб Пшигоньскі залишився в X-raid, але йому довелося змінити штурмана – місце перевіреного Тома Колсула зайняв Тімо Готтшальк (до того він виступав з Язідом Аль-Раджі). По-друге, раптово сталася незвична саудівська «рокіровка» – Ясір Сейдан перебрався з Overdrive Racing в X-Raid і буде пілотувати Mini JCW Rally, а його співвітчизник Язід Аль-Раджі подолав той же самий шлях, але в зворотному напрямку, і вже в Катарі стартуватиме на Toyota Hilux. По-третє, новим штурманом Язіда замість Тімо Готтшалька став інший німець – Дірк фон Зітцевітц, якого майже завжди пам’ятали як багаторічного навігатора Гініеля де Вільєрса. По-четверте, на катарському ралі-рейді з’явився новий тандем – Бернхард тен Брінке і Том Колсул на Toyota Hilux. До всього цього можна також додати той вартий уваги факт, що з 22 екіпажів на старті рівно половина виступала на малих багі SSV/UTV (вони ж група Т3) – популярність цієї техніки стрімко зростає!

В перший день Qatar Cross Country Rally організатори не стали «навантажувати» учасників надто довгою і складною спецділянкою – десь приблизно 110 км бойової дистанції… Якраз рівно стільки, щоб не відразу «приголомшувати» екіпажи ударними випробуваннями (цього «добра» вистачить і в найближчі дні) , але при цьому ніхто не намагався виступити упівсили – адже сотні кілометрів цілком вистачає, щоб і «розігрітися», і нахапати проблем (якщо комусь не надто пощастить). Ніхто навіть не сумнівався, що Нассер Аль-Аттія негайно кинеться в атаку. По-перше, він все ж виступає на своїй території… По-друге, йому неодмінно треба вигравати домашній раунд – адже через політичну кризу в районі Перської затоки катарцю все ж доведеться пропустити наступний раунд в ОАЕ (тобто він може використати тільки чотири етапи з п’яти, щоб поборотися за найвищий титул). Цікаво, що за підсумками першої спецділянки помітна перевага виявилася якраз на боці екіпажів Toyota Hilux, які взяли три перших місця! Чим же завтра зможуть відповісти представники X-raid?

Qatar Cross Country Rally, день 1 (109,76 км СД)
1. Аль-Аттія Н./Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 52.40
2. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +3.05
3. Аль-Раджі/Фон Зітцевітц (SA/D, Toyota Hilux) +4.00
4. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +4.31
5. Васільєв/Жільцов (RUS, BMW X3 CC) +4.41
6. Амос/Делоне (I/F, Ford 2WD Buggy) +7.09
7. Сейдан/Літлетер (SA/F, Mini JCW Rally) +14.09
8. Аль-Аттія М./Лафуенте (Q/ROU, Can-Am Maverick X3) +18.57
9. Аль-Мір/Кузьміч (Q/RUS, Toyota Land Cruiser) +19.33
10. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3) +19.48

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Overdrive Racing, Yazeed Racing, X-raid

22-02-2019 15684
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца