Qatar Cross Country Rally, день 1: експансія Overdrive

Регулярний сезон в ралі-рейдах поступово набирає обертів – вже через два тижні після «спринтерського» FIA World Cup for Cross Country Bajas стартував «великий» FIA World Cup for Cross Country Rallies. Але зараз слід визнати – при формуванні списку учасників організатори Qatar Cross Country Rally вже не вперше стикаються з проблемами… По-перше, через тривалу політичну кризу в регіоні Перської затоки (і бойкот Катару з боку багатьох країн) більшість екіпажів з Близького Сходу продовжують ігнорувати ралі-рейд в Катарі – із сусідніх країн є тільки гості з Саудівської Аравії на чолі з Язідом Аль-Раджі. По-друге, далеко не найзручніше місце в календарі цієї серії (тільки через п’ять тижнів після «Дакару») заважає багатьом командам – наприклад, X-raid Team взяв чималу паузу, як мінімум до березневого Abu Dhabi Desert Challenge. Тому список учасників зараз виявився зовсім невеликим, тільки вісімнадцять екіпажів. Цікава деталь – на етапі Кубка світу на цей раз не було жодного екіпажу на техніці «серійної» групи Т2… Зате з’явилася ціла дюжина легких багі SSV/UTV!

Фактично, зараз майже вся увага глядачів зосереджена на Toyota та команді Overdrive Racing. По-перше, всі три головних фаворити катарського ралі-рейду стартують на Toyota Hilux – Нассер Аль-Аттія, Язід Аль-Раджі та Якуб Пшигоньскі (відхід поляка з X-raid та його поява в складі Overdrive стали центральною подією після «Дакару»). Реальних суперників у цього тріо взагалі нема – три інших екіпажу на автомобілях Т1 (серед них угорець Балаж Салай на Opel Grandland X) помітно поступаються їм у швидкості та класі… По-друге, в Overdrive Racing продовжують просувати свої прототипи категорії SSV/UTV і розширювати свою роботу з клієнтами – в Катарі стартували два Overdrive OT3, з екіпажами Федора Воробйова і Кеєса Колена. Крім того, з’явився ще один новий прототип-мотовсюдихід – G-Force T3GF, з катарцем Аделем Абдуллою (раніше він був одним з найсильніших пілотів в «серійній» категорії Т2, але зараз перебрався на дешевший і більш швидкий SSV/UTV). Можна тільки пошкодувати, що в цій компанії немає ще одного прототипу – Zéphyr від PH Sport…

У цьому році на Qatar Cross Country Rally заплановані шість спецділянок загальною довжиною 1444,99 км, які «упакували» в п’ятиденну програму (передостанній день ралі-рейду включає два допи). Змагання відкривав сьогоднішній СД Al Kharrara, з відносно скромною дистанцією в 171,25 км. Як і слід було очікувати, Топ-3 був повністю укомплектований екіпажами на Toyota Hilux – Нассер Аль-Аттія зі старту втік у відрив і майже на шість хвилин випередив Язіда Аль-Раджі (саудівець в черговий раз змінив штурмана і зараз їде з британцем Майклом Орром, чемпіоном України з ралі серед штурманів 1999 року). Третім фінішував Якуб Пшигоньскі, який буквально на ходу опановує нову для себе техніку – до того він майже п’ять років виступав виключно на дизельних Mini… Перші пригоди поляка не змусили себе чекати – довелося міняти пробите колесо. Решта сім місць в Топ-10 дружно взяли екіпажі на SSV/UTV, причому лідером категорії став аж ніяк не екіпаж на звичному «фавориті» Can-Am Maverick X3 – на першій позиції поки йде Халід Аль-Моханнад на Polaris RZR 1000.

Qatar Cross Country Rally, СД1 (Al Kharrara, 171,25 км)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 1:32.28
2. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdrive) +5.50
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Toyota Hilux Overdrive) +10.47
4. Аль-Моханнаді/Делоне (Q/F, Polaris RZR 1000) +29.11
5. Джонс/Гугелмін (USA/BR, Can-Am Maverick X3) +29.46
6. Воробйов/Шубін (RUS, Overdrive OT3) +40.03

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото QMMF, Overdrive

23-02-2020 26698
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца