Початок близькосхідного туру

Цього року сезон в ралі-рейдах стартував в якомусь ураганному темпі – минуло трохи більше ніж місяць після фінішу «Дакару», а вже встигли відбутися два етапи FIA World Cup for Cross Country Bajas (при цьому Baja Northern Forest і Dubai International Baja розділили неповні два тижні). Після торішнього хаосу з календарями на всіх рівнях у всіх організаторів переважає найпростіший підхід до справи – провести якомога більше різних змагань, поки є така нагода! Правда, зібрати численний склад учасників на лютневих бахах, коли більшість команд тільки почали «розпаковувати» все своє майно після повернення з «Дакара» – далеко не найпростіше завдання. Ось і вийшло так, що цього року на Dubai International Baja в заліку автомобілів і SSV/UTV хоч й заявилися два десятки екіпажів, але на старт змагання вийшли тільки 14 учасників – з різних причин не змогли виступити Денис Кротов, Ерік ван Лон, Мірослав Заплетал, Конрад Раутенбах… Не обійшлося також без заміни пілота – за кермом єдиного PH Sport Zephyr, що залишився в грі, Ліонеля Бо замінив П’єр Ляшом.

Тож не дивно, що після такої тотальної передстартової «чистки» залишилися лише три реальних претенденти на подіум – господар траси Халід Аль-Кассімі (Peugeot 3008 DKR) та два саудівці, Язід Аль-Раджі (Toyota Hilux Overdrive) і Ясір Сейдан (Mini JCW Rally). З цього тріо лідерів Аль-Раджі виявився поза конкуренцією – успішно уникнув майже всіх проблем, виграв обидві спецділянки та більш ніж на півгодини випередив Аль-Кассімі з Сейданом. Тепер Язіду потрібно вже через два тижні вигравати домашню Al Sharqiya Baja, щоб розвинути успіх і перехопити ініціативу в Кубку світу – і вже після цього прийняти рішення, чи варто йому «підписуватися» на подальші етапи в Європі влітку-восени? З інших подій Dubai International Baja слід відзначити масований наступ екіпажів на SSV/UTV на тлі мінімальної кількості «великих гравців» на техніці Т1 – відразу шість мотовсюдиходів фінішували в Топ-10, кращим в цій категорії став П’єр Ляшом на легкому прототипі PH Sport Zephyr (перемога в Т3, четвертий в абсолюті). Окрема подія – дебют іспанки Лайї Санс за кермом чотириколісної техніки (на Can-Am Maverick вона стала дев’ятою в абсолюті та четвертою в Т4).

Dubai International Baja
1. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdrive) 5:22.13
2. Аль-Кассімі/Фон Цітцевітц (UAE/D, Peugeot 3008 DKR) +33.49
3. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +37.54
4. Ляшом/Мінодьє (F, PH Sport Zephyr) +56.40
5. Лєбєдєв/Шубін (RUS, Can-Am Maverick X3) +1:26.33
6. Аль-Тефірі/Обайд (KWT/UAE, Can-Am Maverick X3) +1:56.03

Кубок світу з бах, абсолют (після двох етапів)
1. Васільєв (RUS) – 29
2. Аль-Раджі (SA) – 28
3. Новіков (RUS) – 21,5
4. Аль-Кассімі (UAE) – 19,5
5. Сейдан (SA) – 16,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Overdrive Racing, PH Sport

22-02-2021 23207
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца