Після зоряного часу

В останні півтора року чилійське ралі перебувало в стані стрімкого зростання – велика реформа національного чемпіонату (перехід на міжнародні стандарти, відмова від традиційного N4, основними дивізіонами стали R2, R3 та R5, активне поповнення місцевого технічного парку автомобілями категорії R5)… Найвища точка була досягнута в цьому році в травні, коли Чилі вперше в своїй історії прийняло у себе етап ралійного чемпіонату світу, та ще й виставило на ньому майже три десятки екіпажів в міжнародному заліку – за цим показником чилійці миттєво і багаторазово перевершили своїх сусідів з Аргентини! Але цей зоряний час вже позаду, час вертатися до реалій національної першості – тим більш, тут події здатні здивувати тих, хто пам’ятає успішну ходу братів Педро і Альберто Еллерів в минулому році (тоді вони разом виграли шість раундів з восьми і зробили чемпіонський дубль за підсумками сезону ). Але зараз Еллерів почало лихоманити – якщо Педро ще спромігся виграти стартовий етап чемпіонату 2019 року, то на цьому сімейні успіхи братів і зупинилися…

Третій раунд чилійського чемпіонату, Gran Premio de Ovalle, приніс нове розчарування Еллерам – Альберто зійшов вже у другій гонці поспіль і тільки за рахунок призових бонусів за виграні дні ще тримається сьомим в заліку дивізіону R5, а Педро без особливого блиску фінішував лише п’ятим і миттєво скотився в загальному заліку чемпіонату з першого на третє місце. Зате розбушувався восьмиразовий чемпіон Чилі Хорхе Мартінес (п’ять титулів в N4 і три в R3) – він впевнено лідирував всю гонку, набрав 28 очок з 29 можливих і став новим лідером заліку R5. Таким чином, у нього з’явилася можливість стати чемпіоном Чилі в трьох різних дивізіонах – N4 і R3 він вже підкорював, зараз його метою став R5. Раніше подібного успіху досягали лише двоє – Луїс Ігнасіо Росселот (чемпіон в N2, N3 і N4) та Крістобаль Відаурре (N3, N4 і R3). Одним з головних опонентів Педро Еллера і Хорхе Мартінеса в битві за титул зараз став аргентинець Алехандро Кансіо, який остаточно відмовився від стартів на Maxi Rally в рідному чемпіонаті Аргентини і зосередився на чилійській інтризі.

Gran Premio de Ovalle
1. Мартінес/Альварес (RCH/RA, Skoda Fabia R5) 1:28.15,9
2. Кансіо/Гарсія С. (RA, Skoda Fabia R5) +45,1
3. Ісраель С./Гарсія Н. (RCH/RA, Citroen C3 R5) +48,3
4. Відаурре/Гарсія Р. (RCH/RA, Skoda Fabia R5) +1.32,5
5. Еллер П./Марті (RCH/E, Ford Fiesta R5) +1.35,2
6. Ісраель В./Рамос (RCH/RA, Citroen C3 R5) +2.03,6

Чемпіонат Чилі, R5 (після трьох етапів)
1. Мартінес – 61
2. Кансіо (RA) – 55
3. Еллер П. – 46
4. Відаурре – 39
5. Ісраель С. – 34

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото rallymobil.cl

02-07-2019 8807
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца