Пілоти скаржаться на присутність історичних машин на трасі Rally Sweden

Шведський етап чемпіонату світу може похвалитися неймовірно святковою атмосферою. І не в останню чергу завдяки тому, що тут немає великого періоду затишшя між першим і другим колом дня, оскільки він заповнений проїздом історичних автомобілів, які тут просто обожнюють.

Але пілотам WRC ці машини створюють проблеми, і вони не раз скаржилися на те, що автомобілі-ветерани їдуть іншими траекторіями, до того ж, в них інша за розмірами колія, а все це значно погіршує дорожні умови перед стартом другого кола дня.

Рік тому, вислухавши аргументи пілотів, делегат FIA з безпеки Мішель Мутон рекомендувала переглянути умови участі історичних автомобілів в Rally Sweden 2019. Однак організатори перегонів не прийняли ці прохання до уваги. Більш того, Глен Олссон, який відповідає за проведення етапу, каже, що становище не зміниться і в 2020 році. В інтерв’ю виданню autosport.com він сказав: «Якщо ми приберемо історичні машини, на трасі залишаться машини Junior WRC, але вони також мають іншу траєкторію. Якщо історичні машини зіпсують дорогу або створять якісь проблеми з безпекою, то ми їх приберемо. У нас були складні дорожні умови, але я не думаю, що в цьому було щось нечесне по відношенню до пілотів на автомобілях WRC або якось змінювало правила гри. Ми знизили кількість історичних машин з 63 в минулому році до 50 в цьому році. Це був перший крок. Ми маємо пам’ятати про ці нюанси, але за ними стоїть інша проблема – адже глядачів потрібно якось розважати між першим і другим колами. Я не відчуваю ніякого тиску з боку FIA. Я говорив з Мішель, і всі залишилися задоволені».

Отт Тянак: «Якщо ці машини будуть запускати після другого кола, у нас не буде проблем. Я не розумію, чому вони цього не роблять. Якщо заглянути в минуле, то раніше так і було, все відбувалося вночі! Це шкодить дорозі, конкуренції і всьому іншому».

Тут необхідно зауважити, що відразу після проїзду лідерів на другому колі глядачі знімаються з насиджених біля вогнищ місць, збирають сміття і одразу виїжджають до сервіс-парку, щоб зустріти там своїх кумирів. При цьому потрібно чимось заповнювати багатогодинну паузу між першим і другим проїздами, адже в Швеції глядачі не настільки мобільні, як на інших гонках – на допи тут йдуть з саньми, дровами, провізією і стереосистемами. Облаштування побуту на зимовій гонці займає дуже багато часу і сил, тож носитися з допу на доп тут не так просто.

Ярі-Матті Латвала: «Це дійсно ускладнює дорожні умови. Це проблема, бо після проїзду історичних автомобілів стає складно утримувати задню частину машини на потрібній траєкторії. Я люблю ці машини, але ми маємо щось робити».

Залишається додати, що переможцем в історичному заліку на Rally Sweden 2019 став Петтер Сольберг, штурманом якого була його дружина.

21-02-2019 6861
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца